نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

علل تعمیر میکروفن موبایل آیفون

تعمیر میکروفن موبایل آیفون، به عنوان یکی از حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل به شمار می رود، که به سبب تفاوت های برجسته برند اپل نسبت به سایر برندها، قسمتی مجزا را برای تعمیرات گوشی اپل در نظر گرفته، به نحوی که تعمیر میکروفن موبایل آیفون در این مرکز، بعد از عیب یابی دستگاه صورت می پذیرد و با از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می شود.

مرکز تعمیرات گوشی اپل بر دانش روز تکیه زده و متخصصین برجسته با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تست کنترل کیفیت  رقیبی سرسخت برای سایر واحد های تعمیراتی شده اند.

تعمیر میکروفن موبایل آیفون به چه صورت می باشد؟

تعمیر میکروفن موبایل آیفون پیچیده بوده، بنابر این، برای تعمیر میکروفن موبایل آیفون باید به افرادی متخصص و مجرب و آموزش دیده، کار را سپرد، تا بتوانند به طور کامل به رفع مسائل مربوط به گوشی بپردازند، در ابتدا لازم است تا در زمینه ی میکروفن گوشی و کارکرد آن اطلاعاتی را کسب نمایید.

جالب است تا بدانید که صدای دریافتی از کاربر به وسیله میکروفن به سیگنال تبدیل و وارد مدار می شود.

میکروفن انواع مختلفی دارد از جمله: میکروفن خازنی، میکروفن دیجیتال و در نهایت، میکروفن دیجیتال استریو که برای تعمیر میکروفن گوشی اپل، باید نوع این قطعه مشخص شده تا بتوانید، به انتخاب درست ابزار و تجهیزات تعمیر مورد نیاز بپردازید.

علل سخت افزاری و نرم افزاری در مورد خراب شدن میکروفن موبایل آیفون

عوامل مختلفی امکان دارد  که میکروفن موبایل آیفون را خراب کرده و سبب می شود تا به تعمیر میکروفن موبایل آیفون نیاز پیدا نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   کار کردن با آيفون

 در زیر برخی از علل خرابی میکروفون موبایل آیفون آورده شده:

  • علل نرم افزاری خرابی میکروفون موبایل آیفون

در بعضی از موارد خرابی به وجود آمده در دستگاه از عوامل سخت افزاری نبوده و گاهی با ارائه نسخه های جدید نرم افزار و آپدیت ننمودن موبایل از جانب کاربر اختلال در کارکرد دستگاه بوجود آمده، برخی از برنامه ها که فاقد استاندارد مناسبی می باشند.

ممکن است در کارکرد میکروفن اختلال ایجاد کرده و اغلب خرابی ها از نرم افزار باشد، که این موارد شامل: بَم و نامفهوم بودن صدا و یا وجود نویزهای مزاحم بوده، که خوشبینانه ترین حالت خرابی دستگاه بوده، با یک بررسی ساده می توانید، مشکل به وجود آمده را رفع نمایید.

  • علل سخت افزاری خرابی میکروفون موبایل آیفون

عواملی مانند ضربه خوردن گوشی، ورود مایعات به دستگاه و یا آلودگی میکروفن با گرد و خاک ممکن است آسیبی به سخت افزار میکروفن موبایل وارد نموده و این قسمت از موبایل را از کار می اندازد.

اگر از ورود مایعات یا ضربه به دستگاه آسیب وارد شده باشد، توصیه می شود، که هرچه سریع تر میکروفن موبایل آیفون را تعمیر نموده، چرا که با گذشت زمان آسیب وارد شده شدیدتر خواهد شد، در غیر اینصورت خرابی جدی تر در دستگاه بوجود خواهد آمد و امکان دارد، که به تعویض قطعه با هزینه بسیار بالاتری مجبور شوید.

تست میکروفون موبایل آیفون

برای تشخیص سالم بودن یا نبودن میکروفن موبایل آیفون تست میکروفن موبایل آیفون با ابزار مناسب می باشد، این کار بسیار تخصصی بوده و  با استفاده از دستگاه مخصوص باید انجام گیرد.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی آیفون 7

2 راه برای تست میکروفن موبایل آیفون وجود دارد:

  1. مولتی متر

  1. تست دیود

واحدی که به وسیله دستگاه مولتی متر نشان داده می شود، اهم نام داشته که این جریان بیان کننده دو عدد خواهد بود که در یک سمت عددی پایین و در سمت دیگر عدد بزرگتری را نشان می دهد، مقدار اهم نشان داده شده، باید عددی میان ۵۰۰ اهم تا ۳ کیلو اهم را نشان داده، در صورتی که مقدار به دست آمده خارج از این اعداد باشد، نتیجه می دهد، که میکروفن موبایل آیفون خراب می باشد.

حفاطت از میکروفن آیفون

با توجه به مطالب ذکر شده  و با توجه به هزینه های بالای موبایل آیفون توصیه می شود، تا از خرابی میکروفن موبایل آیفون خود جلوگیری نموده و برنامه های ناشناخته و نامعتبر را نصب نکرده و برنامه های خود را از  app store تهیه نمایید.

از گاردی باکیفیت جهت جلوگیری از نفوذ مایعات و گرد و غبار استفاده کرده، هرچند که گوشی های نسل جدید در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می باشند، اما توصیه می شود، که با انداختن گوشی خود در آب به تست آن نپردازید، چون ضمانت عدم نفوذ آب به داخل دستگاه به فاکتور خاصی احتیاج دارد.

واحد تعمیر موبایل آیفون

واحد تعمیر موبایل آیفون، تعمیرات تخصصی موبایل آیفون را آغاز نموده و به ایجاد و فراهم کردن وسایل مجهز روز، آموزش های تخصصی مطابق با پیشرفت دستگاه ها، به کار بردن نیروی جوان و با مهارت، پرداخته و مسبب پیشرفت روز افزون نمایندگی تعمیر موبایل آیفون شده اند.

این مطلب را از دست ندهید   قطع اینترنت توسط Control Center 

در صورتی که موبایل آیفون به تعویض میکروفن نیاز داشته باشد، باید 2 مسئله مهم را در این میان در نظر بگیرید:

  1. هزینه بسیار بالای این برند
  2. اصلی بودن قطعات که به علت تحریم ها دارای اهمیت می باشد.

بنابر این برای کاربران این برند، باید زمینه مناسبی فراهم شود، تا خدماتی برای آن ها ایجاد شده، که از جهات مختلف نیاز این عزیزان در صورت خرابی میکروفن موبایل آیفون برطرف شود، به طوری که متخصصین خدمات تخصصی برای تعمیر و در صورت لزوم، تعویض موبایل آیفون آماده می باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 18 =