نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آموزش عیب یابی آیفون 7

اگر آیفون 7 دارید این مقاله برای شما نوشته شده است! آموزش عیب یابی آیفون 7 به شما کمک می کند که بدانید مشکلات و ایرادات رایج این دستگاه ناشی از خرابی کدام بخش ها هستند و چگونه می توان آنها را برطرف کرد. اگرچه عیب یابی گوشی اپل یک کار تخصصی است و نیاز به تجربه دارد، اما خودتان می توانید بر اساس علائم و نشانه ها، تا حدی دستگاه را عیب یابی کنید.

مثلا می توانید بدانید که مشکلات نمایشگر چه دلایلی دارند و باید برای رفع آنها چه اقداماتی انجام دهید. در نهایت برای عیب یابی آیفون 7 و تعمیر تخصصی این گوشی می توانید روی مهارت و تخصص همکاران ما در واحد تعمیرات آیفون نمایندگی اپل در مرکز سخت افزار ایران حساب کنید.

نحوه عیب یابی آیفون 7

شما نمی توانید با دیدن هر مشکلی، گوشی را باز کنید و قطعات آن را چک کنید! بهترین راه برای عیب یابی آیفون 7 یا هر گوشی هوشمند دیگری، توجه به علائم است. درواقع باید بدانید که مشکلات ایجاد شده دقیقا چه دلایلی دارند و ناشی از خرابی کدام بخش نرم افزاری یا سخت افزاری هستند. بنابراین در ادامه مشکلات رایج آیفون 7 را بررسی کرده و علت بروز آنها را توضیح می دهیم. به این ترتیب ضمن عیب یابی گوشی apple مدل آیفون 7 می توانید اقدامات مفیدتری در راستای ترمیم این مدل انجام دهید.

کار  نکردن تاچ

زمانی که نمایشگر آیفون 7 کار نمی کند و تاچ هیچ عملیاتی انجام نمی دهد، ممکن است ایراد نرم افزاری باشد و یا سخت افزاری. اگر گوشی افتاده، نمایشگر شکسته و تاچ کار نمی کند، هیچ راهی جز تعویض ال سی دی آیفون وجود ندارد. اگر صفحه نمایش سالم است اما هیچ عملیاتی انجام نمی دهد، ممکن است گوشی هنگ کرده باشد. قبلا مفصلا در مورد هنگ کردن آیفون و دلایل آن صحبت کرده ایم. برای عیب یابی آیفون 7 در این شرایط، بهتر است گوشی را ریست کنید. اگر مشکل حل نشد، یا دستگاه ویروسی شده است و یا باید ریست فکتوری شود.

این مطلب را از دست ندهید   ترفندهای ردیابی گوشی

کار نکردن دوربین

بسیاری از کاربران آیفون 7 اپل از این مسئله شکایت دارند که برنامه دوربین کار نمی کند و یا فقط صفحه سیاه را نشان می دهد. معمولا در عیب یابی آیفون 7 مشخص می شود که ایراد از بخش های نرم افزاری است. البته ممکن است برنامه دوربین آسیب دیده باشد. سعی کنید از Play Store برنامه های مختلف دوربین را دانلود کنید. چنانچه مشکل با ریست فکتوری هم برطرف نشد، ممکن است دوربین از نظر سخت افزاری آسیب دیده باشد. در این صورت باید از یک تعمیرکار مجرب بخواهید ضمن بررسی و عیب یابی گوشی و دوربین، اقدامات تعمیری لازم را انجام دهد.

شارژ نشدن آیفون 7

در ادامه آموزش عیب یابی آیفون 7 به یکی از رایج ترین مشکلات این مدل یعنی شارژ نشدن می رسیم. ممکن است باتری معیوب باشد یا ایراد نرم افزاری خاصی مانع از شارژ شدن گوشی شود. البته احتمال خرابی شارژر هم وجود دارد. اگر باتری درست کار نکند، ولتاژ کافی به دیگر بخش ها نمی رسد و گوشی شارژ نمی شود. بد نیست گوشی خود را با یک شارژر دیگر هم شارژ کنید تا مطمئن شوید که ایراد از شارژر خودتان نیست.

کار نکردن دکمه پاور

گاهی اوقات دکمه روشن/خاموش را به مدت 10 ثانیه نگه می دارید و دستگاه خاموش نمی شود. یا ممکن است وقتی گوشی خاموش است، با نگه داشتن دکمه پاور هم روشن نشود. اگر این اتفاق افتاد، سعی کنید دکمه کاهش حجم صدا با دکمه پاور را به صورت هم زمان نگه دارید. معمولا پس از 10 ثانیه گوشی خاموش می شود.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی ویژگی گوشی آیفون 13 

خالی شدن باتری

از دیگر مشکلاتی که در روند عیب یابی آیفون 7 مورد توجه قرار می گیرد، خالی شدن سریع باتری است. در این شرایط ممکن است باتری ایراد داشته باشد، گوشی ویروسی شده باشد و یا برنامه های زیادی هم زمان در حال اجرا باشند. تمامی این موارد را بررسی کرده و در صورت خرابی باتری، در اولین فرصت آن را تعمیر یا تعویض نمایید. برای عیب یابی باتری بهتر است قسمت پشتی گوشی را چک کنید. اگر ورم کردگی یا باد کردگی در این بخش دیدید، به سرعت گوشی را خاموش کرده و برای تعویض باتری آیفون 7 خود به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر مراجعه نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =