نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آموزش عیب یابی سوکت شارژ موبایل آیفون

از جمله اقدامات تخصصی در نمایندگی تعمیرات اپل، تعمیر سوکت شارژ موبایل آیفون بوده، که در اختیار کاربران قرار گرفته، که این قطعه رابط اتصال برق به باتری بوده، تا به ذخیره انرژی مورد نیاز دیگر قطعات برای انجام فعل و انفعالات دستگاه بپردازد.

تعمیر این قطعه در برند اپل به تخصص و توانایی بالا و طی نمودن دوره های آموزشی بین المللی نیازمند می باشد. نمایندگی اپل یکی از مطمئن ترین شرکت هایی می باشد، که برای افزایش طول عمر دستگاه، تمهیدات لازم را به کار می برد.

در هر صورت یک گوشی امکان دارد، در اثر عوامل مختلف به تعمیر یا تعویض سوکت شارژ نیاز داشته باشد. اگر کاربران به شارژر بی توجه باشند، یا برای اتصال دقت کافی را در هنگام شارژ آن به کار نبرند، یا در صورتی که از شارژر های قلابی و بی کیفیت استفاده نمایند، در کوتاه مدت دستگاه دچار مشکل سخت افزاری می شود.

در ادامه مطلب، به نحوه تعمیر سوکت شارژ موبایل آیفون پرداخته شده است.

عیب یابی سوکت شارژ موبایل آیفون و تعمیر آن

سوکت شارژ آیفون شبیه هر گوشی هوشمند دیگر، رابط اتصال برق با باتری می باشد. به این طریق که شارژر به آن متصل شده و تامین کننده ولتاژ مورد نیاز باتری می باشد. اگر کاربر توجه کافی برای استفاده و تهیه شارژر یا کابل اورجینال نداشته باشد، یا اینکه در اتصال شارژر به سوکت، عملکرد بی دقت داشته باشد.

 اگر گوشی آیفون در معرض حوادثی چون مانند سقوط از ارتفاع، ضربه، آب خوردگی و … باشد، دیری نخواهد کشید که به عیب یابی قطعات مختلف نیاز مند بوده و همچنین تعمیر سوکت شارژ موبایل آیفون را در پی خواهد داشت.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض ال سی دی گوشی

اگر پس از مدت کوتاهی گوشی شارژ نشود و یا اینکه شارژر توسط دستگاه شناسایی نشود که مشکل قطعا در سه بخش اساسی می باشد:  1. در جریان برق یا پریزی می باشد، که از آن استفاده می کنید. 2. از شارژر بوده که مخصوصا در مورد کابل یا سوکت آن 3. در پایان از سوکت شارژ گوشی می باشد.

در ادامه مطلب، می توانید ریشه مشکل را پیدا کنید.

مراحل نگهداری سوکت شارژ گوشی اپل به چه صورت می باشد؟

  • به هیچ وجه از شارژری غیر از شارژر دستگاه خود بهره نبرید.
  • حتما به بررسی نوسانات برق پرداخته و بعد دستگاه را متصل به یک محافظ برق نمایید.
  • حتی الامکان در شرایط و محیط تنگ که موجب پیچ و تاپ در سیم آن می شود از شارژ کردن گوشی خودداری کرده، چرا که به سوکت آن آسیب خواهد رسید.
  • در هنگام جداسازی شارژر از گوشی، کابل را به آرامی از بخش انتهایی شارژر جدا کرده و نکشید، تا در اثر فشار به سوکت گوشی، صدمه ای وارد نشود.
  • چنانچه با مشکل عدم اتصال برق و شارژ گوشی اپل روبرو شدید، ابتدا به بررسی برق ورودی و سپس کابل (برای تایید صحت یا سقم کابل خود گوشی، از کابل های مشابه جهت اتصال به برق، استفاده نمایید.) بپردازید.
  • در نهایت به یک تعمیرکار برای بررسی همه جانبه دستگاه رجوع کرده و اقدامات لازم برای تعویض یا تعمیر سوکت شارژ موبایل آیفون را انجام دهید.

تعویض سوکت شارژ موبایل آیفون به چه صورت می باشد؟

کارشناسان نمایندگی تعمیرات اپل از نیاز مشتریان، آگاهی داشته و در صورت مواجه شدن با مشکلی از این قبیل، ابتدا به بررسی همه جانبه ریشه آن پرداخته، بعد اقدامات لازم را برای تعمیر سوکت شارژ موبایل آیفون انجام  خواهند داد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش آپدیت iOS 14

اگر در حین عیب یابی از سوختگی یا خرابی این قطعه مطلع شوند، به طور حتم با کسب اجازه از مشتری، به انتخاب قطعه مورد نظر از آرشیو قطعات اورجینال، که توسط مدیران خبره تهیه شده، پرداخته و با استفاده از دستگاه ها و لوازم پیشرفته آن را تعویض خواهند کرد.

به دلیل جایگاه خاص این قطعه، تعمیر و تعویض آن  امری حساس می باشد و در صورت بی دقتی در روند تعویض، قطعات دیگر را درگیر خواهد نمود، بنابر این توصیه می شود، به هیچ عنوان خودتان  تعویض این قطعه را به عهده نگرفته و کار را به تعمیرکاران خبره نمایندگی تعمیرات اپل واگذار نمایید.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل، از جمله مراکزی می باشد، که دارای مجوزهای معتبر تعمیرات خود در کلاس های آموزشی بین المللی می باشد، این نمایندگی علاوه براینکه به فروش انواع مدل های گوشی و تبلت اپل می پردازد، برای آسایش حال کاربران، اقدامات بی نظیری انجام داده، که از جمله این اقدامات راه اندازی واحد مجزای مشاوره می باشد، که اطلاع رسانی همه جانبه در زمینه خرید و تعمیر انواع محصولات اپل را برعهده دارد.

علاوه بر آن، واحد تعمیرات اپل که به دستگاه های مدرن تعمیرات و تعویض قطعات مجهز می باشد، توسط کارشناسان دوره دیده اداره شده، که دارای توانایی بسیار بالایی در تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی و تبلت اپل می باشند.

این تکنسین ها در هنگام ارائه سرویس در محل، با تجهزات کامل و مجهز به دستگاه های مدرن و قطعات اورجینال در محل حاضر خواهند شد.

این مطلب را از دست ندهید   حالت تاریک در Apple Books
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =