نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مشکلات کاربران درباره گوشی آیفون

آیفون های اپل گوشی های با کیفیتی می باشند، ولی این معنی را نمی دهد، که این محصولات هیچوقت دچار مشکل نمی شود و به تعمیر نیاز نخواهد شد.

برخی از مشکلات در آیفون های اپل بسیار رایج بوده و هر روز کاربران زیادی با آن ها روبرو خواهند شد، که هر کدام از این مشکلات راه حل و روش تعمیر خاصی خود را داشته، که اگر در مورد آن ها اطلاعات خوبی کسب نمایید، خیلی راحت تر می توانید، مشکل را رفع نموده و تعمیر آیفون خود را انجام دهید.

ایراد خاموشی خودکار آیفون

خیلی از کاربران با مشکل خاموش شدن خودکار آیفون روبرو بوده، به نحوی که آیفون این دسته از کاربران در بازه ها زمانی نامشخصی خودکار خاموش یا ریستارت شده، که در اغلب موارد این مشکل از عملکرد ضعیف باتری می باشد.

این در حالی می باشد، که در برخی موارد مشکل مورد نظر می‌تواند نرم افزاری یا سخت افزاری و با اجزای دیگر آیفون مرتبط باشد، که باید آن را با عیب یابی دقیق مشخص و تعمیرات آیفون را اجرا نمود، در صورتی که مشکل خاموش شدن خودکار آیفون برایتان رخ داده، به امتحان راه حل های ارائه شده در ادامه مطالب بپردازید.

راه حل های رفع مشکل خاموش شدن خودکار آیفون:

  • حذف نمودن اپلیکیشن های مشکوک به بدافزار از روی گوشی
  • آیفون را فکتوری ریست نمایید.

اگر با انجام موارد ذکر شده، مشکل آیفون رفع نشد، تماسی با کارشناسان واحد تعمیرات آیفون برقرار نموده و برای بررسی آیفونتان به ثبت سفارشی بپردازید، کارشناسان بعد از بررسی دقیق آیفون شما و پیدا کردن منشا مشکل به تعمیر آن می پردازند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دوربین عقب iPhone XS

ایراد خالی شدن شارژ باتری

باتری های لیتیوم یونی که مورد استفاده در گوشی های موبایل می باشد، به تدریج و با گذر زمان کیفیت عملکرد خود را از دست داده و روز به روز کارایی آن ها کمتر خواهد شد، خالی شدن شارژ باتری آیفون یکی از نشانه هایی می باشد، که نشان می دهد، که باتری گوشی کیفیت لازم را نداشته و زمان تعویض آن می باشد.

اگر مشکل خالی شدن شارژ باتری آیفون، برایتان وجود داشت، باید راه حل زیر را استفاده نمایید:

  • تا حد امکان تنظیمات آیفون را روی حالتی بگذارید، که مصرف شارژ گوشی کم شود.

ایراد کند شدن آیفون و لگ

یکی دیگر از مشکلات رایج آیفون ها کند شدن گوشی و لگ ها و تاخیرهای آزار دهنده می باشد که برای رفع این مشکل راه حل های ساده می توان اجرا نمود که البته برخی از آن ها به از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در گوشی منجر خواهند شد.

بهترین راه حل های موجود برای رفع مشکل:

  • حذف نمودن اپلیکیشن های غیر ضروری از آیفون
  • تا حد امکان با حذف اطلاعات ذخیره شده در آیفون به افزایش فضای خالی موجود در حافظه بپردازید.
  • اگر با انجام موارد بالا مشکل کند شدن آیفون و لگ های آن همچنان باقی می باشد، گوشی را فکتوری ریست نمایید، که فکتوری ریست از بهترین روش های تعمیرات آیفون در شرایط مختلف بوده که یکی از کاربرد آن رفع کند شدن گوشی می باشد.

ایراد کار نکردن GPS  یا موقعیت یاب

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات این محصولات کار نکردن GPS یا سنسور موقعیت یاب آیفون ها می باشد، که به عنوان مثال می توانید، تصور نمایید، که به اجرای اپلیکیشن اسنپ پرداخته و در محیط برنامه به انتخاب آیکون نمایش موقعیت مکانی فعلی خود پرداخته اید، ولی علیرغم فعال بودن قابلیت GPS یا موقعیت یاب آیفون موبایل آیفون شما موقعیت مکانی شما روی نقشه نشان داده نمی شود.

این مطلب را از دست ندهید   روش Verify نمودن اپل ايدي

برای رفع مشکل راه حل های زیر را اجرا نمایید:

  • اولین اقدام این می باشد که از فعال بودن قابلیت موقعیت یاب مطمئن شوید، و نیز از فعال بودن عملکرد موقعیت یاب گوشی برای اپلیکیشن مورد نظرتان مطمئن شوید، برای اجرای این کار به مسیر Settings یا همان تنظیمات رفته و بعد به Privacy رجوع نمایید و به انتخاب گزینه Location Services بپردازید.

اطمینان حاصل نمایید، تا این گزینه فعال بوده و به شما اجازه دسترسی اپلیکیشن مورد نظرتان به GPS را می دهد.

  • اگر آیفونتان در کیس یا قابی می باشد، آن را از قاب و کیس مورد نظر خارج ساخته و به بررسی عملکرد GPS بپردازید.
  • یکی دیگر از روش های موثر تعمیرات آیفون ریست نمودن Reset Network Settings در این شرایط می باشد، برای انجام این کار کافیست تا به بخش Settings وارد شده و به انتخاب گزینه General پرداخته و بعد به انتخاب Reset بپردازید و در نهایت به انتخاب گزینه ای به عنوان  Reset Network Settings  بپردازید.

  • اگر با انجام کارهای ذکر شده مشکل GPS آیفونتان همچنان وجود داشت، احتمالا به تعویض این سنسور و سیم آنتن گوشی نیاز خواهید داشت.

برای انجام این کار و تعمیرات لازم می‌توانید از سرویس تعمیر موبایل استفاده نموده، تا در اسرع زمان و با صرف کمترین هزینه، تعمیرات آیفون شما صورت پذیرد.

ایراد قطع و وصل شدن وای فای

دلایل قطع و وصل شدن وای فای در آیفون های اپل متعدد بوده، که بخشی از آن ها نرم افزاری بوده که به عنوان یکی از رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض آنتن ثانویه iPhone XS

جمع‌بندی

رایج ترین مشکلات و راه حل های هر یک از مشکلات آیفون های اپل عنوان شد، فراموش نکنید که شما می توانید، برای انجام مطمئن و سریع هر تعمیر سخت افزاری می‌توانید، از سرویس درخواست تعمیرات موبایل آیفون استفاده نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 6 =