نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آموزش رفع مشکل ویبره نخوردن آیفون

هشدار لرزشی یا همان ویبره در واقع قابلیتی است که در گوشی‌های هوشمند ارائه شده و به موجب آن کاربر از طریق حس لامسه در جریان نوتیفیکیشن یا تماس‌های دریافتی خود قرار می‌گیرد. در شرایط عادی هنگامی که قابلیت ویبره یا همان هشدار لرزشی گوشی شما فعال باشد، به محض دریافت تماس یا هر نوتیفیکیشن دیگری گوشی شما شروع به لرزش می‌کند. افراد زیادی هستند که بنا به دلایل خاصی هشدار لرزشی یا همان ویبره را جایگزین صدای زنگ گوشی خود می‌کنند. به عنوان مثال افراد ناشنوا نیازی به ارائه زنگ یا هشدار صوتی ندارند و فعال بودن هشدار لرزشی یا همان ویبره در گوشی آن‌ها بهترین بازده را به همراه خواهد داشت.

بسیاری از افراد هم ترجیح می‌دهند در مکان‌ها و تحت شرایط خاص هشدار لرزشی یا همان ویبره گوشی خود را فعال کرده و هشدار صوتی آن را غیر فعال کنند. به عنوان مثال اگر قصد مراجعه به یک جلسه کاری یا ملاقات را داشته باشید، به احتمال زیاد ترجیح می‌دهید که گوشی هوشمندتان به جای هشدار صوتی هشدار لرزشی ارائه کند. در این بین گزارش‌های مبنی بر عدم ارائه هشدار لرزشی یا اصطلاحا ویبره نخوردن آیفون به دست آمده است.

ویبره نخوردن آیفون یا غیر فعال بودن هشدار لرزشی در این محصولات با بخش تنظیمات دستگاه ارتباط دارد. آیفون‌های اپل و سیستم عامل آی او اس شامل تنظیمات و گزینه‌هایی می‌شود که با فعال کردن آن‌ها بار دیگر آیفونتان شروع به ویبره خوردن یا ارائه هشدار لرزشی می‌کند.

اگر بنا به هر دلیلی متوجه شدید که آیفون شما در حین دریافت تماس هشدار صوتی ارائه کرده اما هشدار لرزشی را به همراه ندارد، احتمالا برخی از تنظیمات دستگاه باید تغییر داده شوند. به منظور فعال کردن قابلیت ویبره یا همان هشدار لرزشی در آیفون خود مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون شوید.
  • به بخش با عنوان Sounds مراجعه کنید.
  • از فعال بودن گزینه Vibrate on Ring اطمینان حاصل کنید. اگر این گزینه غیر فعال بود، سریعا آن را فعال کنید.
  • حال به بخش با عنوان Ringtone مراجعه کنید.
این مطلب را از دست ندهید   کدهای مخفی آیفون

در این شرایط با صفحه‌ای شبیه به عکس زیر مواجه می‌شوید. در بخش فوقانی این صفحه گزینه Vibration با کادر قرمز رنگ نمایش داده شده است. این گزینه باید حتما فعال باشد تا آیفونتان در حین دریافت تماس هشدار لرزشی ارائه کند. به احتمال زیاد مشکل ویبره نخوردن آیفون شما با غیر فعال بودن این گزینه در ارتباط است.

اگر گزینه Vibration در حالت None قرار داشت، آن را لمس کنید و سپس یک الگوی مناسب نظیر حال پیش‌فرض ویبره Alert (Default) را به عنوان الگوی ویبره آیفونتان انتخاب کنید.

پس از انجام مراحل فوق حتما یک موضوع دیگر که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم را هم بررسی کنید. این گزینه مربوط به فعال بودن کلی قابلیت ویبره در آیفون می‌شود. این احتمال وجود دارد که ویبره نخوردن آیفون شما با غیر فعال بودن کلی این قابلیت در تنظیمات دستگاه ارتباط داشته باشد. بنابراین به منظور بررسی این موضوع و فعال کردن هشدار لرزشی در آیفونتان مراحل زیر را طی کنید:

به بخش Settings یا همان تنظیمات آیفون خود مراجعه کنید.

  • گزینه General را لمس کنید.
  • گزینه Accessibility را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Vibration را انتخاب کنید.

اگر گزینه Vibration آیفونتان غیر فعال باشد، دستگاه هیچ هشدار لرزشی ارائه نخواهد کرد. بنابراین مشکل ویبره نخوردن آیفون با این موضوع در ارتباط بوده است. با فعال کردن گزینه Vibration مشکل ایجاد شده برطرف می‌شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 4 =