نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

در این مقاله قصد داریم پارت نامبر آیفون مناسب برای کشور ایران را به شما معرفی کنیم اما قبل آن بیایید با مفهوم پارت نامبر بیشتر آشنا شویم. شرکت اپل در کشورهای مختلف از جمله چین و سنگاپور نمایندگی هایی دارد که محصولات این شرکت از جمله گوشی های آیفون را تولید و به کشورهای آسیایی صادر می کنند. با وارد شدن محصولات اپل به طور غیر رسمی مسئله پارت نامبر اهمیت فوق العاده ای پیدا کرد.

یکی از دغدغه های اصلی کاربران هنگام خرید محصولات اپل به خصوص گوشی های آیفون، شناسایی تفاوت پارت نامبرهای آن است. در پارت نامبر آیفون علاوه بر مدل دستگاه، کشور توزیع کننده آن هم مشخص می شود.

معرفی پارت نامبر آیفون مناسب برای کشور ایران

نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که پارت نامبر گوشی های آیفون تنها در کشورهای هند و چین تولید شده و از نظر کیفیت هیچ فرقی با هم ندارند. اما بعضی از آن ها محدودیت هایی مثل صدای بالای شاتر دوربین یا در دسترس نبودن سیمکارت دوم دارند.

مهم ترین تفاوت پارت نامبرهای گوشی های آیفون را می توان در تفاوت شارژرها، بسته بندی، زبان دفترچه راهنما، عدم پشتیبانی از 2 سیم کارت، قابلیت فیس تایم صوتی و… دانست. کاربران باید پارت  نامبری را خریداری کنند که بیشترین سازگاری را با کشورشان داشته باشد.

برای آشنایی با مدل و پارت نامبر گوشی آیفونتان می توانید وارد بخش About در تنظیمات دستگاهتان شوید. بیشترین محصولاتی که با پارت نامبرهای زیر وارد ایران می شوند عبارتند از:

  • آمریکا یا LL
  • سنگاپور با نام اختصاری ZA
  • چین CH
  • ژاپن یا JP
  • هنگ کنگ با نام اختصاری ZP
  • امارات یا AB
این مطلب را از دست ندهید   سقوط گوشی آیفون در آب

حالا باید تصمیم بگیریم که از بین پارت نامبرهای آیفون کدام یک مناسب کشور ایران است. در پاسخ به این سوال باید گفت معمولا گوشی های آیفونی که از کشور سنگاپور به ایران فرستاده می شوند، بیشترین سازگاری را بین پارت نامبرهای این محصولات دارند.

مطالب مشابه:

روش ساخت اپل آیدی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 6 =