نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

گزارش هایی از تعداد کمی از کاربران در مورد آیفون 12 وجود دارد که مدام خراب می شود و به طور تصادفی خاموش می شود. در این پست، راه‌حل‌هایی را پیدا می‌کنیم که ممکن است بتواند مشکل را حل کند. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که با همین مشکل مواجه هستید، ادامه مطلب را بخوانید و دریابید که چگونه.

چگونه آیفون 12 را که به طور تصادفی خاموش می شود، تعمیر می کند

یکی از دلایل رایج در مورد خاموش شدن ناگهانی یا خراب شدن تصادفی آیفون 12 به دلیل سخت افزار معیوب است. ممکن است آیفون شما پس از سقوط شدید یا داخل یک جیب محکم، باتری یا کانکتور باتری معیوب داشته باشد.

اشکالات نرم افزاری همچنین ممکن است منجر به خرابی ناگهانی یا خاموش شدن تصادفی دستگاه شود. رویه‌های زیر مشکلات مربوط به نرم‌افزار را که باعث از کار افتادن یا خاموش شدن تصادفی آیفون 12 می‌شوند برطرف می‌کند. اگر مطمئن هستید که دستگاه شما قبل از تجربه مشکل آسیب فیزیکی ندیده است، لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید.

راه حل اول: سعی کنید به اجبار آیفون 12 خود را ریستارت کنید

حذف باتری یکی از مفیدترین روش‌ها در برخورد با گوشی‌های هوشمندی است که به طور تصادفی خراب یا خاموش می‌شوند. از آنجایی که آیفون 12 شما دارای باتری غیر قابل جابجایی است، اجرای مجدد راه اندازی مجدد نیرو جایگزین شماست. این دستگاه مانند حذف باتری شبیه سازی شده عمل می کند که برق گوشی را کاهش می دهد و سیستم را تازه می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر آیفون 11 پرومکس

اگر مشکل به دلیل یک نقص نرم افزاری جزئی باشد، این فرآیند ممکن است کار را انجام دهد.

  1. دکمه افزایش صدا را به سرعت فشار دهید و رها کنید.
  2. دکمه کاهش صدا را به سرعت فشار دهید و رها کنید.
  3. در نهایت دکمه Side را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را مشاهده کنید.

بیایید بگوییم که آیفون 12 شما که مدام خراب می شود یا به طور تصادفی خاموش می شود، می تواند با فرآیند راه اندازی مجدد و رفع مشکل، برنامه های موجود در دستگاه خود را به روز رسانی کند. این امکان را از بین می برد که برنامه های سرکش باعث شوند آیفون شما علائم مرتبط را تجربه کند.

  1. از صفحه اصلی، روی App Store ضربه بزنید تا باز شود.
  2. روی تب Today در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید.
  3. سپس روی نماد نمایه کاربر در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  4. شما باید جزئیات حساب را ببینید.
  5. به قسمت Available Updates بروید.
  6. برای به روز رسانی برنامه های جداگانه، روی Update در کنار برنامه ضربه بزنید.
  7. روی Update All ضربه بزنید تا همه برنامه ها به طور همزمان به روز شوند.

راه حل دوم: آیفون 12 خود را از طریق Recovery Mode Restore بازیابی کنید

امتحان کردن این راه حل پیشرفته اغلب مشکلات ناشی از اشکالات کشنده نرم افزار را حل می کند. اگر آیفون شما با آسیب شدید ناشی از اشکالات نرم افزاری مواجه شده است، این می تواند پاسخی برای مشکل خرابی باشد.

برای انجام این فرآیند، باید یک کامپیوتر مک یا ویندوز با آخرین آیتونز نصب شده و یک اتصال اینترنتی خوب آماده کنید. همچنین مطمئن شوید که رایانه شما بر روی آخرین سیستم عامل سازگار با آیفون 12 شما کار می کند.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی ICLOUD ،ITUNES & APP STORE

هنگامی که آن چیزها را آماده کردید، iTunes را باز کنید و دستگاه خود را با استفاده از کابل USB/lightning ارائه شده توسط اپل به رایانه متصل کنید. سپس به iTunes اجازه دهید در صورت امکان با آیفون و فایل های پشتیبان شما همگام شود. پس از ایمن شدن نسخه پشتیبان، این مراحل را دنبال کنید تا iPhone 12 خود را در حالت بازیابی قرار دهید و سپس iOS را در iTunes بازیابی کنید:

  1. دکمه افزایش صدا را به سرعت فشار دهید و رها کنید.
  2. دکمه کاهش صدا را به سرعت فشار دهید و رها کنید.
  3. سپس دکمه Power/Side را فشار دهید و نگه دارید، یک بار که با صفحه اتصال به iTunes از شما خواسته شد. هنگامی که لوگوی اپل ظاهر شد، دکمه را رها نکنید زیرا باید وارد حالت بازیابی شوید.
  4. پس از وارد شدن به حالت بازیابی، گزینه‌های Update یا Restore را مشاهده خواهید کرد.
  5. اگر می‌خواهید iOS را بدون پاک کردن داده‌ها مجدداً نصب و بارگیری کنید، Restore را انتخاب کنید.

فقط زمانی که از شما خواسته شد آیفون خود را از کامپیوتر جدا کنید. آیفون خود را تست کنید و بررسی کنید که آیا همچنان از کار می افتد یا به طور تصادفی خاموش می شود.

راه حل سوم: بازیابی حالت DFU را در آیفون 12 خود اجرا کنید

عمیق ترین نوع بازیابی که می توانید برای آیفون 12 خود انجام دهید، بازیابی حالت به روز رسانی سیستم عامل دستگاه (DFU) است. این حالتی است که به دستگاه شما اجازه می‌دهد با iTunes حتی زمانی که بوت لودر همگام‌سازی یا فعال نشده باشد، ارتباط برقرار کند. اگر چیزی وجود داشته باشد که مانع از راه حل های قبلی در حل مشکل شده باشد، این ممکن است پاسخ آن باشد.

  1. آیفون 12 خود را با استفاده از کابل USB/Lightning ارائه شده به رایانه متصل کنید. پس از اتصال، iTunes را در رایانه خود باز کنید.
  2. دکمه افزایش صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  3. دکمه کاهش صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  4. دکمه Side/Power را فشار داده و نگه دارید تا صفحه سیاه شود.
  5. پس از سیاه شدن صفحه، دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید و دکمه پاور/ساید را نگه دارید.
  6. ۵ ثانیه صبر کنید سپس دکمه Power/Side را رها کنید اما دکمه کاهش صدا را نگه دارید تا آیفون ۱۲ شما در iTunes نمایش داده شود.
  7. هنگامی که آیفون خود را در iTunes دیدید، دکمه کاهش صدا را رها کنید، سپس بقیه دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا شروع به بازیابی آیفون خود از طریق iTunes کنید.
این مطلب را از دست ندهید   6 نکته مهم خرید پایه نگهدارنده آیفون 5

پس از اتمام فرآیند با اجرای مجدد نیرو، می توانید از حالت DFU خارج شوید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =