نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

کار نکردن تاچ آیدی و رفع دیگر ایرادات آیفون

کار نکردن تاچ آیدی یا اسکنر انگشت آیفون های اپل از مشکلات و تعمیرات آیفون بوده، اگر با این مشکل روبرو شدید، احتمال دارد که یک باگ نرم افزاری باعث به وجود آمدن این مسئله باشد، اما در صورت اشکال در سخت افزار باید از کارشناسان تعمیرات آیفون راهنمایی بخواهید، چرا که شخصا به برطرف نمودن این مشکل قادر نخواهید بود.

ایراد در عملکرد تاچ آیدی

در صورت کار نکردن اسکنر انگشت یا تاچ آیدی آیفونتان به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • ابتدا با یک دستمال مناسب، کاملا به تمیز کردنِ روی دکمه تاچ آیدی بپردازید.
  • همزمان دکمه های هوم و پاور را برای مدت زمان 10 ثانیه نگه داشته و آیفون را فورس ریستارت نمایید.
  • به منوی Settings و بعد Touch ID & Passcode رجوع نمایید و به حذف تمام اثر انگشت های ثبت شده بپردازید، بعد به غیر فعالسازی Turn Passcode Off پرداخته و آیفون را روشن نمایید و دوباره به بخش Settings و بعد Touch ID & Passcode رقته و  مجددا اثر انگشت خود را ثبت نمایید.
  • با استفاده از آیتیونز یک بکاپ از محتوای آیفون خود گرفته و آیفون را فکتوری ریست نموده و به بررسی عملکرد آن بپردازید، اگر تاچ آیدی به کار افتاد، مجددا بکاپ آیتیونز را ریستور نمایید.
  • اگر مشکل تاچ آیدی آیفون شما با انجام مراحل ذکر شده رفع نشد، باید با کارشناسان تعمیرات آیفون تماس گرفته و از آن ها راهنمایی دقیق تری را خواستار شوید، تا در صورت نیاز به تعویض تاچ آیدی یا اسکنر انگشت آیفونتان بپردازید.
این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با امکانات فوق العاده iOS

ایراد در کار کردن بلوتوث

خوشبختانه در اغلب موارد مشکلات مربوط به کار نکردن بلوتوث گوشی از نوع نرم افزاری بوده است.

اگر با این مشکل روبرو شدید، مراحل زیر را اجرا نمایید.

رفع ایراد کار کردن بلوتوث در آیفون:

  • مطمئن باشید، که بلوتوث گوشی روشن می باشد، برای مطمئن شدن بلوتوث را یک دفعه خاموش و دوباره روشن نمایید.
  • آیفون را فورس ریستارت کنید، برای این منظور دکمه های هوم و پاور گوشی را برای مدت زمان 10 ثانیه به صورت همزمان نگه داشته و بعد به بررسی عملکرد بلوتوث بپردازید.
  • اگر به تازگی به آپدیت نمودن سیستم عامل iOSآیفون خود پرداخته اید، احتمال دارد که یک باگ در آن در عملکرد بلوتوث اختلال بوجود آورده باشد، بنابراین باید سیستم عامل آیفون را دانگرید نمود.
  • به بخش Settings و بعد General رفته و به انتخاب گزینه Reset پرداخته، بعد به انتخاب گزینه Reset Network Settings پرداخته و به ریست تنظیمات شبکه آیفون بپردازید، احتمالا با انجام این کار مشکل بلوتوث گوشی رفع خواهد شد.
  • آیفون را فکتوری ریست نموده و به بررسی عملکرد بلوتوث بعد از انجام فکتوری ریست بپردازید.
  • در صورتی که مشکل بلوتوث آیفون برطرف نشد، ضمن تماس با کارشناسان واحد تعمیرات آیفون می توانید، از آنها راهنمایی بگیرید.

کار نکردن دوربین

معمولا، اگر در عملکرد دوربین آیفون های اپل مشکلی وجود داشت، دلیل آن سخت افزاری بوده، که در اغلب چند راه حل نرم افزاری هم به برطرف نمودن مشکل بپردازید.

در صورت کار نکردن دوربین اصلی یا سلفی آیفون، مراحل زیر را اجرا نمایید:

  • برای 10 ثانیه دکمه های هوم و پاور آیفون را نگه داشته، تا موبایل آیفون شما فورس ریستارت شود.
  • تنظیمات آیفون خود را با رجوع به Settings و بعد General و انتخاب گزینه Reset و بعد از آن، با انتخاب گزینه Reset All Settings حذف نمایید.
  • اگر به تازگی آپدیت سیستم عامل موبایل خود را انجام نداده اید، باید آن را دانگرید نمایید.
  • اگر با انجام موارد ذکر شده مشکل دوربین رفع نشد، با کارشناسان واحد تعمیرات آیفون تماس گرفته و از آن ها راهنمایی بخواهید، به احتمال زیاد باید دوربین گوشی شما تعویض گردد.
این مطلب را از دست ندهید   فعالسازی حالت شب دوربین آیفون

داغ شدن آیفون

داغ شدن آیفون ها در حین انجام بازی های سنگین، یک امر طبیعی بوده و به تعمیر سخت افزاری نیازی ندارد، برای جلوگیری از بروز این مشکل و داغی بیش از حد آیفون ها توصیه می شود، تا از انجام بازی های سنگین در آن ها حتی المقدور، خودداری نموده یا حداقل در بازه های زمانی مختلف از آیفون خود استفاده نکرده، تا موبایل آیفونتان خنک گردد.

اگر آیفون شما بدون دلیل داغ شد، حتما با کارشناسان تعمیرات آیفون، تماس گرفته و از آن ها راهنمایی بگیرید.

 ایراد روشن نشدن آیفون

برخی از کاربران اعلام دارند، که بنا به دلایل نامشخصی، آیفون آنها ناگهانی خاموش شده و دیگر روشن نخواهد شد، عوامل زیادی به بروز این مشکل منجر می شود، که برخی از اصلی ترین آنها  مواردی چون سوختن برد گوشی، آب خوردن گوشی و غیره می باشد.

اگر آیفون شما خاموش شده و روشن نمی‌شود، با انجام مراحل زیر به رفع مشکل بپردازید.

رفع ایراد روشن نشدن آیفون

  • دکمه های هوم و پاور آیفون را به صورت همزمان برای مدت زمان 30 ثانیه فشرده و نگه داشته، اگر بعد از گذشت این مدت لوگوی اپل نشان داده شد، گوشی روشن خواهد شد.
  • موبایل آیفون را توسط کابل واسط به کامپیوتر متصل نموده و به اجرای برنامه آیتیونز پرداخته و موبایل آیفون را وارد مد ریکاوری نمایید.

در برخی شرایط از کار افتادن باتری باعث می شود، که آیفون روشن نشده، بنابراین لازم است تا به تعویض باتری آیفون پرداخته و به بررسی عملکرد آن بپردازید.

می توانید، برای انجام این کار از متخصصین تعمیرات موبایل آیفون کمک گرفته و اگر نتوانستید مشکل آیفون را با دو راه حلی که در بالا ذکر شد رفع نمایید، از کارشناسان تعمیرات آیفون راهنمایی بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   روشن نشدن گوشی آیفون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 7 =