نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

صدای زنگ شارژ آیفون معمولا هنگام اتصال دستگاه به شارژرهای مختلف اتفاق می افتد. اما سوال اصلی این است که هر کدام از این صداها نشانگر چه چیزی است؟ در ادامه همراه ما باشید تا این موضوع را بیشتر برایتان توضیح دهیم.

حتما تا به حال دیده اید که گوشی آیفون هنگام شارژ با شارژر پر سرعت اپل یکبار زنگ می زند ولی وقتی از شارژر دیگری استفاده می کنیم 2 بار زنگ می زند. متخصصین زیادی روی این مسئله تمرکز کرده و به نتایجی هم رسیده اند. شرکت اپل در این زمینه بسیار ظریف و دقیق عمل کرده است.

صدای زنگ شارژ آیفون نشانه چیست؟

صدای زنگ شارژ آیفون در صورت استفاده از شارژر استاندارد یک بار و در صورت استفاده از شارژر پر سرعت 2 بار خواهد بود. شاید برایتان جالب باشد در صورتی که گوشی آیفون از راه درگاه USB شارژ شود، 3 بار زنگ می زند. شرکت اپل برای نشان دادن سرعت شارژ هیچ نشانه ای روی صفحه نمایش قرار نداده و این موضوع ذهن برخی از متخصصین و کارشناسان را به خود مشغول کرده است.

طبق درخواست کاربران قرار شد تست سلامت شارژر اپل انجام شود. نتایج به دست آمده از این تست نشان می دهد گوشی آیفون برای پر کردن باتری از 10 درصد به 60 درصد حدودا نیم ساعت زمان نیاز دارد. با بررسی بیشتر این موضوع مشخص شد صدای زنگ شارژ آیفون دیگر مثل سابق عمل نمی کند. در حالی که در حالت پیش فرض آیفون هنگام شارژ توسط آداپتور استاندارد یک بار صدا می دهد، به طرز عجیبی هنگام استفاده از آداپتورهای شرکت های دیگر 2 بار زنگ می زند.

این مطلب را از دست ندهید   ساعت هوشمند Android Wear

امروزه بیشتر دستگاه های هوشمند مجهز به شارژرهای پر سرعت هستند. به همین دلیل قابلیت صدای زنگ شارژ آیفون تا حدودی اضافی و به درد نخور  به حساب می آید. در حال حاضر شما می توانید با اندازه گیری زمان شارژگیری آیفون خود متوجه شوید که شارژرتان از نوع پر سرعت است یا نه.

نکته پایانی اینکه برای از بین بردن لرزش گوشی آیفون در حالت بی صدا می توانید وارد قسمت Sounds & Haptics در بخش تنظیمات شده و در قسمت پایین گزینه  System Haptics را غیر فعال کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با ویژگی صدای زنگ شارژ آیفون و نشانه های بروز آن آشنا کنیم. برای خرید انواع محصولات اپل با کارشناسان واحد فروش سایت در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط:

ضد عفونی کردن موبایل اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =