نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

تعویض ال سی دی گوشی آیفون 11

تعویض ال سی دی گوشی / در گوشی هایی مثل آیفون 11 که اندازه ال سی دی آنها، بزرگتر است، به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش، تعویض ال سی دی آیفون 11 در اثر شکستن، رایج ترین اتفاقی است که رخ می دهد. صفحه نمایش این گوشی، در برابر ضربه هم حساس است و گاهی ضربه ای کوچک یا افتادن گوشی، باعث می شود کارتان به تعویض ال سی دی آیفون 11 بکشد. البته در برخی مواقع هم احتمال دارد تنها با تعویض گلس بتوان مشکل را رفع کرد و نیازی به عوض کردن صفحه نمایش Iphone 11 نباشد. اما اگر به هر دلیلی، نمایشگر آیفون تان، شکست، می دانید برای تعویض ال سی دی آیفون 11، چکار باید بکنید؟

برای تعویض ال سی دی آیفون 11 به شکل تخصصی، نمایندگی آیفون کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن ، می توانید درخواست تعویض ال سی دی آیفون 11 را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل موبایل هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، ال سی دی آیفون 11 خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعویض ال سی دی گوشی

ال سی دی آیفون از چه اجزایی تشکیل شده است؟

شاید خیلی از شما تصور کنید که پنل ال سی دی آیفون 11 یا کلا همه آیفون های اپل، فقط از لایه شیشه ای و تاچ گوشی تشکیل شده اند و تعویض ال سی دی آیفون 11 به سادگی انجام می شود اما این طور نیست. اجزای پنل این گوشی و آیفون های دیگر،خیلی پیچیده تر از این موارد هستند. اولین عضو اصلی پنل ال سی دی آیفون 11، فریم ال سی دی آن است که همه قطعات را در قالب یک مجموعه، کنارهم نگه می دارد. ال سی دی و تاچ گوشی، دو عضو مهم بعدی هستند که با ضخامت کمی روی هم سوار شده اند و عملا  امکان جدا سازی آنها وجود ندارد. چون ازلایه هایی خاص و بستر های سخت افزاری میکرومتری تشکیل شده اند که بسیار حساس و دقیق هستند.

این مطلب را از دست ندهید   ارسال عکس از گوشی به کامپیوتر

گلس ال سی دی چیست؟

عضو بعدی پنل ال سی دی، گلس آن و در واقع یک لایه شیشه ای محافظ است که از جنس شیشه ضد خش یا گوریلاکس درست شده است. فلزی که پشت پنل تاچ ال سی دی نصب می شود، وظیفه جدا سازی این پنل را از سایر قطعات دارد و دستگاه را بهتر خنک نگه می دارد. به دلیل همین ظرافت در سر هم بندی قطعات، اگر به نمایشگر آیفون 11 ضربه ای وارد شود، تعویض ال سی دی آیفون  11 قطعی است.

هزینه تعمیر آیفون 11، با توجه به نوع تعمیر آن، متغیر است اما تعویض ال سی دی آیفون 11، پر هزینه ترین تعمیر آیفون محسوب می شود.

تعویض ال سی دی آیفون  11 چه زمانی انجام می شود؟

تعویض ال سی دی آیفون 11 با توجه به شرایطی انجام می شود و در فرایند تعویض آن، فقط پنل تاچ آن تعویض نمی شود، بلکه کل نمایشگر باید عوض شود.

دلایل خرابی ال سی دی آیفون

در ادامه دلایل رایج خراب شدن LCD و عوض کردن صفحه نمایش Iphone 11 را برای تان می گوییم.

شکستن صفحه نمایش آیفون

مراجعه بسیاری از کاربران آیفون به مراکز تعمیرات موبایل، به دلیل شکستگی ال سی دی شان است. بنابراین اگر می خواهید این اتفاق برای تان نیفتد، بیشتر مراقب گوشی خود باشید مخصوصا در مکان هایی که احتمال افتادن و آسیب دیدن گوشی بالا است. در صورت شکستن صفحه نمایش موبایل، باید تعویض ال سی دی آیفون 11 با کل پنل آن انجام شود.

روشن نشدن صفحه نمایش Iphone 11

گاهی روشن نشدن صفحه آیفون یا سیاه شدن کامل آن، به علت سوختن صفحه نمایش با همان پنل ال سی دی، اتفاق می افتد که باز هم در بیشتر موارد، عوامل جانبی باعث آن می شوند. دلایلی مانند وارد شدن ضربه یا آب خوردگی، باعث می شوند پنل ال سی دی آیفون بسوزد و دیگر روشن نشود که در این مواقع، تعویض ال سی دی آیفون 11 انجام می شود. گاهی هم، ممکن است درست کار نکردن باتری، اختلال در مدار پاور و اختلال در عملکرد برد و قطعات دیگر، دلیل روشن نشدن صفحه نمایش آیفون باشند که باید بررسی شوند تا شاید نیازی به تعویض ال سی دی نباشد.

این مطلب را از دست ندهید   فعال کردن ایردراپ

کار نکردن تاچ ال سی دی Iphone 11

کار نکردن تاچ ال سی دی هم یکی از شایع ترین دلایل خراب شدن صفحه نمایش آیفون است. زمانی که صفحه نمایش گوشی مثل همیشه بدون مشکل روشن می شود و اما تاچ آن کار نمی کند و واکنشی در برابر دستورات لمسی نشان نمی دهد، متوجه می شوید که یک جای کار می لنگد. متاسفانه اغلب در این مواقع، فقط تعویض ال سی دی آیفون 11 مشکل را حل می کند.

تعویض گلس صفحه نمایش آیفون 11

روی پنل صفحه لمسی آیفون 11، با یک لایه شیشه ضد خش پوشانده شده که ممکن است در بعضی مواقع، این قسمت بر اثر ضربه یا فشار به گوشی بشکند اما به تاچ و ال سی دی گوشی آسیبی نرسد. در این حالت عجیب، هم تاچ  هم ال سی دی گوشی، علی رغم شکستگی و ترک های روی صفحه، همچنان بدون مشکل کار می کنند! در این صورت، در این موارد، تعویض ال سی دی آیفون 11 لازم نیست و پنل تاچ و ال سی دی به طور کامل عوض نمی شود. اما این در شرایطی است که اطمینان داشته باشید گوشی تان دچار اختلال عملکرد نشده وگرنه عوض کردن صفحه نمایش Iphone 11، به شما تحمیل می شود.

تعویض ال سی دی گوشی

 هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 چقدر است؟

هزینه تعمیر گوشی آیفون 11، با توجه به نوع تعمیر آن، متغیر است اما تعویض ال سی دی آیفون 11، گران ترین و پر هزینه ترین تعمیر آیفون محسوب می شود. چون گران ترین قطعه سخت افزاری آیفون، همین صفحه نمایش آن است و اگر قرار باشد این قطعه کاملا عوض شود، قطعا هزینه ی بالایی خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم برای کاهش هزینه در این مواقع، به هیچ وجه از پنل های تاچ و ال سی دی غیر مجاز استفاده نکنید چون هم کیفیت بسیار کمی دارند و هم نمی توانند به اندازه پنل ال سی دی فابریک آیفون، بازدهی داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با نقش برد در آیفون

البته اگر شرایط به گونه ای پیش رفت که تنها گلس آیفون نیاز به تعویض داشت، هزینه تعمیرات به یک سوم کاهش می یابد. چون تاچ و ال سی دی فابریک دستگاه، تعویض نمی شوند و لازم نیست پولی برای خرید این قطعه ها بپردازید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =