نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

کیفیت بالای گوشی های آیفون باعث شده این محصولات هوشمند دارای قیمت بالاتری نسبت به گوشی های دیگر باشند. تشخیص آیفون نو از تقلبی به قدری مهم است که در این مقاله تصمیم گرفتیم به این مورد بپردازیم.

گوشی های آیفون در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. همین عامل باعث شده تا بعضی شرکت ها نمونه های مشابه این گوشی های هوشمند را تولید کنند. به دلیل شباهت بالای آیفون اصل و تقلبی گاهی اوقات تشخیص آن برای کاربر سخت می شود. در ادامه فاکتورهای مهم برای تشخیص آیفون نو از تقلبی را به شما معرفی می کنیم.

روش های تشخیص آیفون نو از تقلبی

شرکت اپل برای بسته بندی محصولات خود از طرح های ویژه و خاصی استفاده می کند اما ممکن است کاربر در نگاه اول متوجه تفاوت بسته بندی آیفون نو و تقلبی نشود. برای جلوگیری از این اشتباه می توانید بسته بندی آیفون اصل را از وب سایت رسمی کمپانی اپل پیدا کرده و آن را مقایسه کنید.

نتیجه می گیریم نحوه بسته بندی اولین و مهم ترین عامل در تشخیص آیفون نو از تقلبی است.

بررسی طراحی و نحوه ساخت گوشی های آیفون

گوشی های آیفون معمولا از نظر مشخصات ظاهری، طراحی و کیفیت ساخت با گوشی های تقلبی تفاوت دارند. به همین دلیل شما می توانید به راحتی اصل یا کپی بودن آن ها را از روی مشخصات ظاهریشان تشخیص دهید.

بررسی پیچ روش تشخیص آیفون نو از تقلبی

اگر از روی بسته بندی گوشی متوجه نو یا تقلبی بودن گوشی آیفون خود نشدید، باید مشخصات ظاهری آن دقت کنید. برای این کار قدم اول این است که پیچ های گوشی خود را بررسی کنید. شما می توانید با توجه به طراحی ظاهری و پیچ ها آیفون نو را از تقلبی تشخیص دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تاچ سه ‌بعدی یا 3D Touch 

لوگوی شرکت اپل

یکی دیگر از راه های تشخیص آیفون نو از تقلبی، لوگوی شرکت اپل است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده در عین حال بسیار ظریف است.

معمولا طراحی لوگوی با کیفیت هزینه بالایی می خواهد. به همین دلیل اغلب شرکت های تولید کننده نسخه های مشابه گوشی های آیفون نمی توانند لوگو را با همان کیفیت طراحی کنند.

بررسی دکمه ها، راه تشخیص آیفون نو از تقلبی

شرکت اپل بدنه، لوگو و دکمه های محصولات هوشمند خود را به گونه ای طراحی کرده که نسبت به مدل های دیگر ظریف و اصولی تر است. زمانی که دکمه با بدنه گوشی همخوانی نداشته باشد، کاربر با نگاه اول آیفون نو را از تقلبی تشخیص می دهد.

مشخصات داخلی گوشی های آیفون

اگر مشخصات ظاهری شما را در تشخیص آیفون نو از تقلبی کمک نکرد، روش های زیر را امتحان کنید.

گوشی خود را روشن کنید

هنگامی که آیفون خود را باز می کنید، نام و لوگوی شرکت اپل روی صفحه نمایش آن ظاهر می شود. اما اگر آیفون شما تقلبی باشد، این اتفاق نمی افتد. نکته بعدی اینکه کیفیت صفحه نمایش آیفون اصل بیشتر از نمونه تقلبی آن است.

بررسی مشخصات سیستم عامل در تشخیص آیفون نو از تقلبی

سیستم عامل آیفون ios است که مخصوص این دستگاه هوشمند طراحی و تولید شده. گوشی های تقلبی این برند معمولا دارای سیستم عامل اندروید هستند. بنابراین یکی از روش های دیگر تشخیص آیفون نو از تقلبی بررسی سیستم عامل آن است.

کیفیت دوربین خود را بررسی کنید

دوربین گوشی های آیفون اصل به قدری حرفه ای و با کیفیت است که کاربر می تواند در نگاه اول و با بررسی عکس های گرفته شده توسط دوربین دستگاه متوجه نو یا تقلبی بودن گوشی شود.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی پارت نامبر آیفون

شماره سریال، آخرین راه تشخیص آیفون نو از تقلبی

آخرین راه برای اطمینان از اصل بودن آیفون بررسی شماره سریال آن است. برای این کار می توانید وارد بخش تنظیمات آیفونتان شده یا شماره سریال درج شده روی جعبه را بررسی کنید.

برای تشخیص آیفون نو از تقلبی راه های زیادی وجود دارد که در این مقاله سعی کردیم به برخی از مهم ترین روش ها اشاره ای داشته باشیم. نکته پایانی اینکه برای اطمینان از اصل بودن گوشی آیفون خود می توانید سیستم عامل یا شماره سریال آن را بررسی کنید. این 2 روش علاوه بر آسان بودن، مطمئن و سریع هم هستند.

مقالات مرتبط:

تعمیر آیفون XS Max

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =