نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

شارژ اپل آیدی به چه نحوی می باشد؟

یکی از فاکتور های ساخت اکانت اپل آی دی دارا بودن کارت اعتباری بین‌المللی می باشد ولی برای کسانی که دسترسی به کارت بانک ‌های اعتباری ندارند، اپل گزینه‌ دیگری را به نام گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card) یا همان کارت هدیه در نظر گرفته، که  از طریق آن می‌توانید به شارژ اکانت آیتونز خود (اپل آی دی) پرداخته و به خریداری نرم افزارها و دیگر محصولات داخل آیتونز استور بپردازید.

برای استفاده از این آپشن ابتدا به تهیه گیفت کارت آیتونز پرداخته، که برای تهیه گیفت کارت می‌توانید به ۲ صورت اجرا نمایید، حالت اول خرید اینترنتی بوده، که باز هم نیازمند کارت بانک ‌های اعتباری بین‌المللی بوده و حالت دوم خرید از سایت ‌های اینترنتی ایرانی یا فروشگاه‌های مرکز خرید اپل در شهرتان می باشد.

گرچه می‌توانید برای راحت‌ تر بودن و امن ‌تر بودن خریدتان از طریق سیستم فروش گیفت کارت آیتونز در وب‌ سایت های نمایندگی اپل اقدام نمایید.

آیتونز گیفت کاردها به قیمت‌های ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۵ ، ۵۰ و ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلاری موجود بوده، که می‌توانید با توجه به مقدار نیاز به انتخاب گیفت کارت مورد نظر خود پرداخته و به سبد خرید افزوده و بلافاصله پس از پرداخت در ایمیل و موبایل خود کد ۱۶ رقمی گیفت کارت را دریافت خواهید نمود.

آیا شارژ اپل آیدی رایگان می باشد؟

به طور کلی  باید به یاد بسپارید، که شارژ کردن اپل آیدی رایگان نبوده، چرا که اپل به صورت قانونی اپلیکیشن ‌ها، بازی‌ ها و محصولات دیجیتالی دیگر نظیر موسیقی و فیلم ‌ها را با لایسنس اختصاصی به آن‌ها به فروش رسانده و به همین دلیل تنها روش برای خرید این محصولات، شارژ حساب اپل ایدی  می باشد، که باید از طریق منابع معتبر آن را انجام داد.

این مطلب را از دست ندهید   ترفندهای ردیابی گوشی

البته باید به یاد داشته باشید که در برخی از اوقات، به طور موقتی توسعه دهنده محصولات دیجیتالی، به ارائه برخی از بازی‌ ها و اپلیکیشن ‌ها به صورت رایگان پرداخته اند، که شما می‌توانید از آنها بهره مند شوید.

خرید شارژ اپل ایدی به چه نحوی می باشد؟

همان‌طور که در مطالب قبل این مقاله توضیح داده شد، برای خرید شارژ اپل ایدی به تهیه گیفت کارت نیازمند می باشید، در مورد گیفت کارت می توان چنین گفت که گیفت کارت در حقیقت یک پول دیجیتالی می باشد، که برای حساب کاربری اپل ایدی به کار رفته، که از طریق آن امکان شارژ نمودن  حساب کاربری برایتان مقدور می باشد.

پس از آن می توانید، به خرید محصولات دیجیتالی اقدام نمایید، برای خرید گیفت کارت معتبر از منابع معتبر فروش گیفت کارت در ایران می توانید بهره ببرید.

بعد از تهیه گیفت کارت اپل می توانید، به صورت زیر از آن بهره مند شوید:

چگونه می توانیم در اپل ایدی پول واریز نماییم؟

روش انجام این کار بسیار آسان و ساده می باشد، ابتدا باید به خریداری گیفت کارت مورد نظر خودتان، از مراکز معتبر پرداخته و سپس با دریافت ردیم کد آن، حساب اپل آیدی خود را شارژ نمایید، در نهایت شما می‌توانید با استفاده از این شارژ به خریداری محصولات نرم افزاری و دیجیتالی مختلف نظیر فیلم ‌ها، موسیقی ‌ها، اپلیکیشن ‌ها و بازی ‌ها بپردازید.

علاوه بر این، شما برای شارژ نمودن برخی از بازی ‌ها نظیر خرید جم برای کلش آف کلنز به خرید گیفت کارت، نیازمند خواهید بود، تا از طریق شارژ حساب اپل آیدی، بتوانید به خریداری جم ‌ها، سکه‌ ها یا موارد دیگر که در بازی ‌ها ارائه شده، بپردازید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش بک آپ آیفون در iCloud، کامپیوتر یا هارد اکسترنال

در ادامه این مطلب، ما بر آن هستیم، تا نحوه شارژ اپل ایدی را که از طریق گیفت کارت خریداری شده را برایتان شرح داده و لازم است، تا شما به یاد داشته باشید که این کار بسیار ساده بوده و تنها با چند کار ساده عملی خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

با ما همراه باشید، تا مراحل را به ترتیب با هم مرور نماییم:

  1. مرحله اول : اگر از ویندوز استفاده می‌ نمایید، باید نرم افزار آیتونز را نصب نموده و از طریق این نرم افزار وارد اپل آی دی خود شوید.
  2. مرحله دوم : پس از اینکه یوزرنیمUsername) ) و پسورد Password)) خود، را وارد می کنید، خطاییError) ) برای شما نشان داده خواهد شد، که مبنی بر کامل کردن قسمت مالی حساب کاربری شما می باشد و به صورت مستقیم به قسمت حساب ‌های بانکی اکانت شما متصل می شود، در این قسمت برای وارد نمودن اطلاعات گیفت کارد، باید روی لینک “To redeem a code ,click here” ضربه بزنید.
  3. مرحله سوم : بعد از ضربه زدن روی لینک مورد نظر صفحه ای به شما نشان داده می‌شود و در فیلد خالی که نشان داده شده کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد نموده و بر روی گزینه “Redeem”  بزنید، پس از کلیک بر روی گزینه “Redeem”  مقدار پول دلاری گیفت کارد مورد نظر شما به حساب کاربری ‌تان افزوده خواهد شد و می‌توانید، از محصولات آیتونز بهره ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =