نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

تعمیر آیفون 10

تعمیر آیفون 10 در واحد تعمیرات اپل در مرکز سخت افزار ایران با استفاده از جدیترین متد و به روزترین تجهیزات انجام می شود. به دلیل بالا بودن هزینه تعمیرات و تعویض قطعات آیفون، در این مرکز تلاش می شود، درصورتی که امکان تعمیر و بهسازی قطعات وجود داشته باشد، مشکل دستگاه با تعمیر قطعات برطرف گردد تا مشتری متحمل هزینه بیشتری جهت تعویض قطعه نشود. تعمیر iPhone 10 یا همان آیفون X نیز از این امر مستثنی نبوده و در ابتدای امر، هدف کارشناسان روی تعمیر قطعات متمرکز می شود.

آیفون 10 از محصولات سال 2017 اپل بوده و از دستگاه های خوب و البته محبوب این شرکت محسوب می شود. نمایشگر این دستگاه رزولوشن بالایی در مقایسه با آیفون ‌های سری قبل تر از خود دارد؛ ‌طوری‌که در اندازه 5.8 اینچی خود در حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جای داده است. جالب اینکه قاب پشتی آیفون 10 هم از جنس شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی با مشکل آنتن دهی مواجه نشود و هم اینکه امکان شارژ بی سیم باتری در آن فراهم شود.

خدمات تعمیر آیفون 10

پردازنده این گوشی Dual-Core Monsoon + Quad-Core Mistral CPU از نوع 64 بیتی و حافظه داخلی آن 256 گیگابایت با 3 گیگابایت حافظه رم می باشد. اگر این مدل از گوشی های آیفون را در اختیار دارید و در آن مشکل یا ایرادی مشاهده کرده اید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا برخی از مهمترین ایرادات و تعمیرات این گوشی را با یکدیگر بررسی کنیم.

تعمیر اسپیکر آیفون 10

اسپیکر از جمله قطعاتی است که در اثر کارکرد زیاد دستگاه ممکن است دچار مشکل شود. نفوذ آب به داخل اسپیکر نیز از عوامل مؤثر بر خرابی این قطعه می باشد. درصورت خرابی اسپیکر آیفون 10، شما صدایی از آن دریافت نمی کنید و یا اینکه صدا را بسیار بی کیفیت و ضعیف می شنوید. با اینکه تعمیر و تعویض اسپیکر به مراتب نسبت به تعمیرات قطعات دیگر در این گوشی، هزینه کمتری دارد اما این امر کاملاً تخصصی بوده و نیازمند مهارت کافی تعمیرکار می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   بلوتوث موبایل آیفون

بنابراین درصورت خرابی بلندگوی گوشی خود برای تعمیر آیفون 10 به مرکز معتبر و تعمیرکار خبره مراجعه کنید. مرکز سخت افزار ایران یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات گوشی آیفون در ایران می باشد و شما می توانید جهت رفع مشکل دستگاه خود به این مرکز مراجعه نمایید.

تعمیر تاچ آیفون 10

تاچ آیفون به شما کمک می کند تا دستورالعمل های خود را با لمس کردن انگشت روی صحفه نمایش به پردازنده دستگاه انتقال دهید و در نتیجه، دستگاه عمل مورد نظر را برای شما انجام دهد. بنابراین در صورت خرابی تاچ آیفون، دستگاه به دستورات شما جواب نداده و هرچقدر انگشت خود را روی صفحه نمایش بکشید، عملکرد مورد نظر برای شما فعال نمی شود.

در این صورت باید برای تعمیر آیفون 10 خود اقدام کنید. تعمیرات تاچ آیفون ممکن است سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. در مرکز سخت افزار ایران پس از بررسی دستگاه و عیب یابی آن، تعمیرات سخت افزاری و یا نرم افزاری دستگاه را انجام می دهند.

تعمیر میکروفون آیفون 10

تعمیر میکروفون آیفون از تخصصی ترین خدمات واحد تعمیرات اپل در مرکز سخت افزار ایران می باشد. در این مجموعه با استفاده از تجهیزات ویژه و دستگاه های سازگار با تعمیرات آیفون، ابتدا میزان خرابی میکروفون آیفون تشخیص داده شده سپس نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام می گردد. توجه داشته باشید که اگر تست های انجام شده روی میکروفون نشان دهد که امکان تعمیر آن وجود ندارد، در این صورت کارشناسان این مرکز یک میکروفون اورجینال را جایگزین قطعه فرسوده می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تغییر اندازه متن گوشی آیفون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =