نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

هر آنچه در مورد تعمیر باتری موبایل آیفون باید بدانید

خرابی باتری موبایل آیفون از آن دسته مشکلات آزار دهنده ای می باشد، که باعث کاهش عملکرد گوشی شما می شود، در صورتی که باتری گوشی شما دچار خللی شود، امکان دارد، در ظاهر آن نشان داده شود، یکی دیگر از نشانه های خرابی باتری تخلیه زود هنگام باتری بوده، که این مشکل با وجود پر بودن نشانگر باتری می باشد، که باید در چنین مواقعی به تعویض یا تعمیر باتری موبایل آیفون بپردازید.

تعمیر باتری جزو آن دسته از خدماتی می باشد، که به وجود افراد متخصص نیاز مند می باشد، متخصصان نمایندگی اپل آماده می باشند، تا کلیه خدمات تخصصی به کاربران گوشی آیفون را ارائه داده، که خدمات صورت گرفته را می توانند، با استفاده از بهترین ابزارآلات تعمیر و به روز انجام دهند.

با وجود واحدهای جداگانه  تعمیرات در نمایندگی اپل سبب افزایش کیفیت سطح خدمات رسانی شده، به نحوی که هر واحد در حوزه مربوطه دارای متخصصین متبحری می باشد که توانسته اند، به ارائه خدمات مطلوبی در رابطه با محصول مورد نظر بپردازند.

مشکلات باتری موبایل آیفون از چه نوعی می باشند؟

  • باتری موبایل کاملا شارژ نخواهد شد.
  • باتری موبایل روشن شارژ نخواهد شد.
  • گوشی در حال شارژ روشن نخواهد شد.
  • شناسایی باتری توسط دستگاه صورت نخواهد پذیرفت.
  • باتری پس از شارژ کامل به سرعت تخلیه خواهد شد.

تعویض یا تعمیر باتری موبایل آیفون چگونه می باشد؟

با وجودی که بسیاری از افراد به محض بروز عملکرد ضعیف در باتری دستگاه خود، به تعویض آن اقدام می نمایند و در بسیاری از مواقع، باتری گوشی آنها قابل تعمیر می باشد، ولی باتری گوشی امکان دارد، تا بر اثر عملکرد نامناسب گوشی و تغییر تنظیمات آن، دچار تخلیه زود هنگام شده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   اسکرین‌شات گرفتن از صفحه

در صورتی که، شما فاقد اطلاعات کافی در مورد گوشی تان باشید. امکان دارد، باتری تان دشارژ سریع شود، بنابراین شما به تنهایی قادر به رفع مشکل باتری نبوده و باید با رجوع  به نمایندگی تعمیرات اپل و کمک گرفتن از متخصصان به تعمیر باتری گوشی آیفون تان بپردازید.

متخصصان نکات مهمی را در نگهداری باتری رعایت کرده و به افزایش طول عمر باتری کمک می کنند، همچنین نمایندگی اپل با بکار گیری از روش های مختلف به احیای باتری شما کمک زیادی خواهند نمود، کلیه ابزار های این نمایندگی به روز می باشد و به باتری شما را ترمیم خواهند نمود.

اگر امکان تعمیر باتری موبایل آیفون وجود نداشت، با نظر کارشناسان به تعویض باتری خواهند پرداخت، تعویض باتری با اطلاع رسانی به مشتری انجام خواهد گرفت. کلیه قطعات تعویضی که مورد استفاده قرار می گیرد، قطعات اصل می باشد و کیفیت آن ها تضمین شده است، همچنین استفاده نمودن از هر گونه قطعه مشابه نیز به کابر اطلاع داده خواهد شد، در صورتی که باتری گوشی تان به تعویض نیازمند بود، به نمایندگی تعمیرات اپل رجوع نمایید.

روش های تعمیر باتری موبایل آیفون

  • شارژ و دشارژ کامل باتری گوشی آیفون

راه های مختلفی جهت تعمیر باتری موبایل آیفون وجود دارند، که می توان در صورت ایجاد مشکل در باتری لیتیوم یونی از روش های مورد استفاده، روش شارژ و دشارژ را برای تعمیر انتخاب نمود، بنابر این پس از تخلیه کامل باتری شارژ باتری را یکسره تا حداقل 48 ساعت پر نموده و توصیه می شود تا این روش به مدت یک دفعه در ماه در این نوع باتری ها صورت پذیرد.

این مطلب را از دست ندهید   چرا آیفون من به راه اندازی مجدد ادامه می دهد؟

  • استفاده نمودن از سیم یو اس بی

یک سیم یو اس بی به باتری گوشی متصل نموده تا در فرآیند شارژ و تعمیر باتری موبایل آیفون تاثیر گذار باشد، شارژ باتری را با استفاده از این روش و متصل نمودن قطب مثب سیم یو اس بی بریده شده به سر مثبت باتری و قطب منفی یو اس بی به سر منفی باتری و همچنین سر دیگر سیم به کامپوتر یا لپ تاپ خواهیم داشت.

توجه نمایید که سر مثبت سیم به رنگ قرمز و سر منفی سیم به رنگ مشکی باشد.

آشنایی با نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی مجاز اپل بخش های مختلف دارد، که تفکیک این بخش ها با وجود ارائه خدمات تخصصی در این بخش سبب آن شده تا به مراجعه کنندگان بهترین خدمات را ارائه دهد، به نحوی که بخش فروش با ارائه محصولات اپل  توانسته، نخستین انتخاب خریداران و علاقه مندان این شرکت باشد، تمام محصولات فروشگاه مرکزی اپل، ضمانت داشته، به نحوی که، کیفیت خدمات پس از فروش این نمایندگی دارای تضمین می باشد.

بخش تعمیرات از دیگر بخش های نمایندگی اپل می باشد، که این بخش با تفکیک واحد های مختلف تعمیراتی، ارائه دهنده خدمات مربوط به هر محصول، به صورت منحصر به فرد می باشد.

بخش ارتباط با مشتری نیز توانسته کلیه خدمات بخش های مختلف را زیر نظر و نظارت خود قرار داده، که نظارت بر بخش های مختلف سبب ارزیابی عملکرد بخش های مختلف شده و در صورت بروز هرگونه مساله آن را به واحد مربوطه اطلاع خواهند داد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =