نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مشکل انتقال عکس در گوشی های آیفون جزء شایع ترین مشکلات این دستگاه های هوشمند است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده است. در این مقاله قصد داریم راهکارهایی برای رفع مشکل انتقال عکس در گوشی آیفون به شما معرفی کنیم.

دلایل بروز مشکل انتقال عکس در گوشی آیفون

مهم ترین دلیل مشکل انتقال عکس در گوشی آیفون خرابی کابل است که در اثر عوامل مختلف به وجود می آید. استفاده از کابل غیر استاندارد باعث عدم انتقال درست عکس در گوشی های آیفون می شود. همچنین در مواردی ممکن است کابل شما دچار قطعی شده باشد. مشکل بعدی مربوط به درگاه یو اس بی کامپیوتر یا گوشی شما می شود.

مشکلات نرم افزاری گوشی

گاهی اوقات ممکن است کاربر حین انتقال عکس در گوشی آیفون با پیغام The device is unreachable یا A device attached to the system is not functioning رو به رو شود. در این شرایط اصلا نگران نباشید!

کافیست سیستم عامل گوشی خود را آپدیت کنید.

کاهش حجم حافظه، راهکار رفع مشکل انتقال عکس در گوشی آیفون

یک دیگر از دلایل مشکلات انتقال عکس در گوشی آیفون، پر شدن حافظه دستگاه است. برای رفع این مشکل بهتر است فایل های اضافی و به درد نخور گوشی را از آن حذف کنید.

برای حذف برنامه ها و اطلاعات اضافی وارد بخش تنظیمات گوشی شده سپس گزینه Photos را پیدا کنید. با فعالسازی گزینه Keep Originals مشکل انتقال عکس دستگاه شما برطرف می شود.

رفع مشکل انتقال عکس در گوشی آیفون با برنامه 3uTools

اگر با انجام مراحل بالا مشکل انتقال عکس در گوشی آیفونتان برطرف نشد، برنامه 3uTools را در کامپوتر یا لپ تاپ خود حتما نصب کنید. بعد اینکه مشکل برطرف شد، آخرین ورژن برنامه های VLC Player یاMedia Player Classic را روی سیستمتان نصب کرده و از تماشای ویدئوهای جذاب لذت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus

انتقال عکس در گوشی آیفون یکی از مشکلات متداول این گوشی های هوشمند است که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده. این مشکل به دلایل مختلف از جمله پر بودن حافظه کش، عدم بروز رسانی به موقع سیستم عامل یا خرابی کابل به وجود می آید. در این  مقاله سعی کردیم راهکارهای رفع این مشکل را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

مقالات مرتبط:

حذف عکس از گوشی آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 6 =