نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

چه چیزی باعث می شود که برنامه های کاربردی در آیفون کار نکنند؟

داشتن یک آیفون مانند این است که یک کامپیوتر دیگر در دفتر خود داشته باشید، فقط این یکی کوچکتر است و به شما امکان تماس تلفنی را می دهد. زمانی که می‌خواهید بفهمید چرا برنامه‌هایتان کار نمی‌کنند، به یاد داشته باشید که آیفون را به عنوان یک رایانه تصور کنید: آیفون یک سیستم عامل دارد و برنامه‌ها را درست مانند رایانه اجرا می‌کند. برنامه‌ها ممکن است از کار بیفتند زیرا به درستی با سیستم عامل ارتباط برقرار نمی‌کنند یا به دلیل اینکه به درستی برنامه‌ریزی نشده‌اند. اما آیفون شما همیشه می تواند پس از خرابی برنامه بازیابی شود.

نسخه ها و سازگاری

وقتی برنامه ای را از اپ استور خریداری یا دانلود می کنید — از طریق iTunes یا مستقیماً از تلفن خود — خواهید دید که برنامه برای کدام نسخه از iOS بهینه شده یا طراحی شده است. اگرچه به‌عنوان یک قاعده کلی، اکثر برنامه‌ها روی اکثر نسخه‌های iOS کار می‌کنند، برخی از مشکلات سازگاری جزئی ممکن است هر از گاهی ظاهر شوند که باعث از کار افتادن برنامه می‌شود. اگر iOS را در آیفون خود به‌روزرسانی می‌کنید، بهتر است بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی‌هایی برای هر یک از برنامه‌های شما موجود است یا خیر. روی «App Store» در گوشی خود ضربه بزنید و سپس روی برگه «Updates» ضربه بزنید تا ببینید کدام یک از برنامه‌های شما نسخه جدیدی در دسترس دارند.

نسخه iOS

همچنین ممکن است برنامه‌ها سریع‌تر از به‌روزرسانی آیفون خود تکامل یافته باشند. هر چند وقت یکبار، اپل نسخه جدیدی از سیستم عامل موبایل را برای رفع اشکالات موجود در نسخه های قبلی منتشر می کند. اگر همیشه برنامه‌های خود را به‌روزرسانی می‌کنید یا برنامه‌های جدید دانلود می‌کنید، ممکن است مشکلات سازگاری بین برنامه‌های جدید و iOS قدیمی‌تر را تجربه کنید. آیفون خود را به رایانه خود متصل کرده و iTunes را باز کنید. اگر نسخه جدیدی از iOS در دسترس باشد، از شما خواسته می شود نرم افزار گوشی خود را به روز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تاچ سه ‌بعدی یا 3D Touch 

خرابی برنامه

هر از گاهی، برنامه ها به سادگی خراب می شوند. ممکن است برنامه شما در حال تلاش برای اتصال به اینترنت باشد و آیفون شما خارج از محدوده 3G باشد. ممکن است برنامه دچار مشکل شده و هر از چند گاهی از کار بیفتد. دوبار روی دکمه هوم (دکمه مرکزی در جلوی آیفون) ضربه بزنید تا لیستی از برنامه های فعال بارگذاری شود. روی هر یک از برنامه هایی که در حال خراب شدن هستند ضربه بزنید و نگه دارید سپس دکمه منهای کنار برنامه را فشار دهید. این باعث می شود iOS برنامه را مجددا راه اندازی کند.

مشکلات اپل آیدی

به گفته اپل، مشکلات گسترده در برنامه های دستگاه شما می تواند نشانه ای از مشکل بودن Apple ID شما باشد. اگر اپل نتواند هویت شما را با سرور خود تأیید کند، ممکن است برنامه ها به درستی کار نکنند. برای رفع این مشکل، در واقع نیازی به انجام کاری با Apple ID خود ندارید. اپ استور را باز کنید و هر برنامه ای را دانلود کنید. پس از اتصال آیفون به سرورهای اپل، مشکل احراز هویت ID شما حل خواهد شد.

مقالات مرتبط:

آموزش فعال سازی اپل آیدی (Apple ID)

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =