نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

صفحه نمایش آیفون 4S سیاه است اما صدا می دهد

اگر برای کسب و کار به آیفون خود متکی هستید، کارکرد جزئی آن به سختی قابل قبول است. وقتی صفحه سیاه است اما صدا همچنان کار می کند، ممکن است بتوانید تماس های تلفنی را بپذیرید، اما اکثر ویژگی های دیگر غیرقابل استفاده هستند. چند چیز وجود دارد که باعث می شود آیفون 4S صفحه نمایش سیاهی را نشان دهد. اگر صدا همچنان کار می کند، می توانید احتمال باتری مرده را رد کنید. هر دلیل دیگری معمولاً با راه اندازی مجدد، تنظیم مجدد یا بازگرداندن آیفون به تنظیمات کارخانه قابل حل است. اگر هیچ یک از این راه حل ها جواب نداد، باید آیفون خود را برای تعمیر نزد تکنسین اپل ببرید.

راه اندازی مجدد

اپل راه اندازی مجدد را به عنوان اولین مرحله عیب یابی پیشنهاد می کند. راه اندازی مجدد با فشار دادن و نگه داشتن دکمه “Sleep/Wake” به مدت پنج ثانیه انجام می شود. به طور معمول، یک نوار لغزنده قرمز رنگ روی صفحه ظاهر می شود، اما احتمالاً آن را نخواهید دید. انگشت خود را نیم اینچ از بالای صفحه در سمت چپ قرار دهید و سپس انگشت خود را به لبه سمت راست بکشید. لغزنده در جایی که انگشت خود را قرار می دهید به دقت زیادی نیاز ندارد، بنابراین، با فرض اینکه کنترل های لمسی هنوز کار می کنند، باید کار کند. بعد از نیم دقیقه یا بیشتر، آیفون را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه Sleep/Wake دوباره روشن کنید.

بازنشانی کنید

اگر راه اندازی مجدد آیفون مشکل تاریک صفحه را حل نکرد، دستگاه را ریست کنید. این کار را با نگه داشتن همزمان دکمه “Sleep/Wake” و “Home” به مدت حداقل 10 ثانیه انجام دهید. امیدواریم قبل از رها کردن دکمه‌ها، لوگوی اپل ظاهر شود. اگر این کار را نکردید، به هر حال دکمه ها را رها کنید و سپس یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید تا آیفون خاموش شود و دوباره روشن شود. اگر بار اول بازنشانی آیفون جواب نداد، یک بار دیگر آن را امتحان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات شارژر نشدن موبایل آیفون

بازگردانی به تنظیمات کارخانه

بازگرداندن آیفون به تنظیمات کارخانه به طور کلی آخرین امیدی است که باید خودتان مشکل صفحه سیاه را حل کنید. برای انجام این کار، آیفون را به رایانه خود متصل کرده و iTunes را اجرا کنید. پس از انتخاب آیفون در گوشه سمت راست صفحه یا در سایدبار سمت چپ، در صورتی که گزینه سایدبار را فعال کرده اید، روی تب “Summary” کلیک کرده و سپس دکمه “Restore iPhone” را بزنید. هنگامی که فرآیند بازیابی به پایان رسید، آیفون باید یک صفحه خاکستری با کلمه “iPhone” روی آن نمایش دهد. نوار لغزنده را در پایین صفحه بکشید و دستورات را دنبال کنید تا آیفون خود را دوباره تنظیم کنید. این فرآیند آیفون شما را به حالت اولیه کارخانه باز می گرداند. در طول این فرآیند، از شما خواسته می‌شود که یک نسخه پشتیبان قبلی را بازیابی کنید تا فایل‌ها و داده‌های خود را به تلفن بازگردانید.

صفحه سیاه تکرار شونده

پس از اینکه آیفون شما دوباره به درستی کار کرد، به آخرین iOS به روز رسانی کنید و برنامه های خود را به روز کنید. به عنوان مثال، برخی از دارندگان iPhone 4S پس از ارتقاء به iOS 6.0 مشکلات صفحه نمایش سیاه را گزارش کردند، اما با انتشار iOS 6.1 این مشکلات برطرف شد. اگر آیفون پس از آپدیت و اعمال یک نسخه پشتیبان دوباره سیاه شد، ممکن است لازم باشد فرآیند بازیابی را این بار بدون نسخه پشتیبان تکرار کنید. اشکالات بین یک برنامه و iOS نیز ممکن است دلیل سیاه شدن صفحه نمایش باشد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ساخت اپل آیدی

اطلاعات نسخه

اطلاعات این مقاله برای iTunes 11 در رایانه و آیفون های دارای iOS 6.1 اعمال می شود. ممکن است با نسخه ها یا محصولات دیگر کمی یا به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

مقالات مرتبط:

عملکرد حالت Do Not Disturb در آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =