نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

سوالات مربوط به هشدار ساعت آیفون و صدای کانکت ها در حالت do not disturb

بهتر است در ابتدا کمی راجع به گوشی ‌های نوکیا صحبت کنیم، با وجود اینکه این گوشی ها دارای قابلیت ‌های تلفن ‌های همراه کنونی نیستند، ولی یک ویژگی فوق‌العاده جالب توانسته این گوشی ها را نسبت به سایر رقبا پیشتاز کند و این ویژگی فعال بودن آلارم ساعت می باشد.

چرا که در زمان خاموش بودن گوشی هم می توانستی هشدار ساعت را بشنوی این درحالی است، که برخی از گوشی‌های اندرویدی  دارای چنین ویژگی که هشدار ساعت آیفون در هنگام گوشی خاموش عمل کند، نمی باشند.

در ادامه مطلب به بررسی چندین سوال که درباره فعال بودن هشدار ساعت در وضعیت ‌های مختلف و عملکرد آن در گوشی آیفون پرداخته و به آنها پاسخ داده ایم.

سوالات مهم در مورد Alarm  در آیفون به شرح زیر می باشد:

  1. آیا هنگامی که گوشی خاموش است هشدار ساعت عمل خواهد کرد؟

پاسخ این سوال خیر می باشد، وقتی که شما آیفون تان خاموش است، بصورت خودکار هشدار ساعت غیرفعال شده و نباید در ساعت خاصی، منتظر زنگ صدای آن باشید. زمانی که شارژ باتری آیفون شما زیاد نبوده و کم می باشد، می‌توانید حالت پرواز را فعال کرده و در مصرف باتری صرفه‌ جویی نمایید و بدین ترتیب جلوی خاموش شدن گوشی را بگیرید.

  1. آیا وقتی باتری از دستگاه خارج شده است، هشدار ساعت کار می کند؟

خیر؛ درصورتی که باتری را از دستگاه  خارج کنیم، در واقع به نوعی گوشی خاموش بوده و بصورت خودکار این ویژگی نیز غیرفعال می‌شود.

  1. آیا در وضعیت Silent یا Do Not Disturb باشد، هشدار ساعت فعال می‌ماند؟
این مطلب را از دست ندهید   آموزش شارژ سریع آیفون

بله؛ تا زمانی که آیفونتان روشن باشد، این ویژگی فعالیت خواهد داشت، پس حتی در وضعیت بی‌صدا نیز زنگ هشدار صدا خواهد داد.

  1. آیا هشدار ساعت در صفحه نمایش آیفون خاموش فعال می باشد؟

بله؛ صفحه گوشی خاموش تنها برای صرفه ‌جویی در مصرف باتری می باشد، وقتی شما دکمه Home  را می زنید، صفحه مجدداً روشن خواهد شد، پس با حالت خاموش شدن کامل دستگاه فرق داشته و زنگ هشدار را خواهید شنید.

  1. کار هشدارهای دیگر آیفون به چه صورت است؟

کار تایمرها هشدار تقویم و یادآوری ‌ها همگی همانند هشدار ساعت می باشد و در آیفون خاموش هیچ‌کدام فعال نمی باشند.

رفع مشکل زنگ نخوردن تلفن در آیفون

راه حل مشکلی که اغلب کاربران آیفون دارند، در بالا ذکر شده است، به نحوی که همانطور که پیشتر ذکر شد، در حالت Do Not Disturb زنگ تلفن شنیده نخواهد شد، مگر آنکه در تنظیمات مخاطبین خاص را استثناء نموده تا بتوانید، به صدای تماس تلفنی ایشان همیشه گوش دهید.

از بی صدا شدن برخی کانکت ها در حالت do not disturb  در آیفون جلوگیری نمایید

برای اینکه آیفون تان مانع تمرکز شما در سرکار و یا منزل نباشد،می‌توانید، به فعالسازی قابلیت airplane mode  بپردازید و یا اینکه برنامه ریزی بخش do not disturb را به گونه‌ای انجام دهید، که تمرکز شما جز در موارد ضروری آیفون‌تان بر هم نخورد.

تماس ‌ها و پیام ‌ها و نوتیفیکیشن ‌های دریافتی تان را با این قابلیت می‌توانید، فعال کرده و  شما می توانید، وقتی تلفن قفل می باشد، آن را سایلنت نموده و این قابلیت ازcontrol center  سریع ‌ترین مسیر می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   فعالسازی حالت شب دوربین آیفون

برای باز شدن این بخش صفحه نمایش را به سمت بالا سویپ نموده، بعد با کلیک بر روی do not disturb  به فعالسازی آن بپردازید.

این بخش تنها به محدود کردن دسترسی افراد خورده و معمولا به درد شما نخواهد خورد، بلکه در این قسمت تنها می‌توانید دسترسی درست افراد مورد نظر تان را در زمان مناسب داشته باشید، شما می توانید، تنها با یک کلیک کردن می توانید، به بعضی از کانتکت ‌های تان برای عبور از این do not disturb  دسترسی داشته باشید.

فعالسازی  do not disturb برای مخاطبان مورد علاقه‌تان

دسترسی این امکان از بخش مخاطبان مورد علاقه بوده، که باید از مخاطبان مورد علاقه ‌تان یا همان  favorite list به نام کانتکت وارد شوید. بر روی اطلاعات بیشتر کلیک کنید، تا امکان عبور از این بخش برای آنها فراهم شود، بعد در بالا سمت راست بخش صفحه جزییات بر روی دکمه ادیت کلیک نمایید.

با لمس آن دکمه به فعالسازی امکان emergency bypass پرداخته تا از این به بعد نمایش همه تماس ‌های برقرار شده از سوی این کانتکت برخلاف امکان do not disturb داده شود و شما متوجه آنها شوید.

دو کار دیگر نیز برای این کار می توان انجام داد:

  1. شما می توانید، برای دسته خاصی از کانتکت ‌ها و لیست تماس ‌تان امکان برقراری تماس و آگاهی از آنها را فراهم نمایید، که البته آنها روی حافظه آی ‌کلود و یا آیفون ‌تان ذخیره شده اند.
  2. فعالسازی این امکان نیز به همان صورت که برای تماس‌ های دریافتی پیشتر ذکر کردیم، برای پیام ‌های دریافتی نیز از طریق تنظیمات پیام ‌ها و فعال ‌سازی نمودن آن، برای یکی و یا گروهی از مخاطبان لیست تماس ‌تان، امکان پذیر می باشد.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری iPhone XR
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =