نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

شرکت اپل در سال 2021 نسخه جدید گوشی های خود یعنی آیفون را به طور رسمی معرفی کرد. در این مقاله نحوه شارژ سریع آیفون به شما آموزش داده می شود اما قبل آن باید بدانید باتری این گوشی نسبت به مدل های قبلی بزرگتر است و توانایی پخش 25 ساعت ویدئو را دارد. به طور کلی کمپانی اپل از زمان معرفی آیفون 11 عمر باتری گوشی های خود را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. تا جایی که ظرفیت باتری آیفون 19 درصد افزایش یافته است.

مهم نیست عمر باتری آیفون شما چقدر باشد، به هر حال بعد مدتی باید آن را شارژ کنید. برای آشنایی با نحوه شارژ سریع آیفون در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شارژ سریع آیفون با کابل

سریع ترین راه برای شارژ سریع آیفون استفاده از پورت لایتینگ است. اما برای استفاده از این روش باید یک آداپتور 20 واتی داشته باشید. اگر قصد دارید آیفون خود را به سرعت شارژ کنید، باید آن را با استفاده از یک کابل لایتینگ به پورت USB-C وصل کنید. نکته مهم اینکه آداپتور برق گوشی شما حتما باید دارای پورت USB-C باشد در غیر این صورت شارژ سریع آیفون اتفاق نمی افتد.

استفاده از شارژر MagSafe

دومین روش برای شارژ سریع آیفون استفاده از شارژر MagSafe است که اخیرا توسط شرکت اپل برای شارژدهی محصولات این شرکت معرفی شده است. MagSafe به راحتی پشت گوشی وصل شده و آن را از روش القایی شارژ می کند. سرعت شارژ آیفون با استفاده از این آداپتور 2 برابر افزایش می یابد.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی Tracking Transparency در آیفون

شارژ سریع آیفون با استاندارد Qi

امروزه تمام محصولات شرکت اپل به خصوص آیفون از استاندارد Qi پشتیبانی می کنند که نسبت به 2 روش قبلی عملکرد بهتری داشته و حداکثر توان آن 7.5 وات است. این آداپتور با تمام دستگاه هایی که قابلیت فست شارژ دارند، سازگار بوده و یک منبع شارژ فوق العاده برای تمام گوشی آیفون و اندروید به حساب می آید.

سایر روش های شارژ سریع آیفون

برای شارژ سریع  آیفون می توانید آن را در مدت شارژگیری خاموش کنید. به این ترتیب در مصرف باتری آن هم صرفه جویی می کنید.

سعی کنید اینترنت آیفون خود را هنگام شارژ سریع حتما قطع کنید. این کار در مصرف انرژی و باتری دستگاه شما صرفه جویی کرده و عمر آن را بالا می برد. فعالسازی حالت هواپیما هم یکی دیگر از راه های شارژ سریع آیفون است.

استفاده از قابلیت Low Power Mode در گوشی آیفون 13 پرومکس

برای شارژ سریع آیفون علاوه بر حالت هواپیما، قابلیت Low Power Mode هم در آن فعال کنید. با این کار فعالیت های غیر ضروری دستگاه شما برای مدت کوتاهی کاهش یافته یا متوقف می شود.

آیفون خود را خنک نگه دارید

بهترین راه برای شارژ سریع آیفون این است که هنگام شارژ آن را خنک نگه داشته و آن را از تابش مستقیم آفتاب دور نگه دارید. گوشی خود را روی سطوح داغ قرار نداده و آن ها را در مجاورت وسایل الکترونیکی قرار ندهید. بهتر است گوشی آیفون خود را هنگام شارژ خنک نگه دارید.

در این مقاله روش های مهم برای شارژ سریع آیفون را به شما معرفی کردیم. نکته پایانی اینکه برای شارژ سریع گوشی خود بهتر است از شارژر بی سیم استفاده نکنید چون ممکن است به دستگاه شما آسیب وارد کند.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه فضای آیفون خود را آزاد کنیم؟

مقالات مرتبط:

ضد عفونی کردن موبایل اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =