نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

معرفی کدهای مخفی آیفون

آیفون اپل ساختار سیستماتیک منحصر به فردی داشته، که به ارائه قابلیت های فراوانی پرداخته، برخی از قابلیت های این گوشی های هوشمند، را کاربران ندیده و از چشم کاربر دور بوده و مخفی می باشند.

کدهای مخفی آیفون اعدادی می باشند که می توانید، با شماره گیری آنها به ویژگی های خاصی از این دستگاه دسترسی پیدا نمایید. این کدها نمایش دهنده یک سری اطلاعات و ویژگی های کاربردی در ساختار آیفون مورد نظر بوده، که اگر از کاربران یکی از آیفون های اپل باشید، بهتر است که با کدهای مخفی آن نیز آشنا باشید.

با ما همراه باشید تا در ادامه مطالب، به معرفی سری اعداد منوی مخفی آیفون بپردازیم.

شناخت برخی از کدهای مخفی آیفون

  1. کد پنهان سازی شماره تماس در آیفون

با وارد نمودن کد Number#31# و زدن دکمه برقراری تماس در موبایل آیفون اپل می توانید مسبب عدم نمایش شماره تماس خودتان در موبایل افراد خاصی مورد تماس شده، که می توانید، به اجرای برنامه شماره‌گیر یا دایلر آیفون تان پرداخته و از کد #31#Number  استفاده نموده و شماره خود را مخفی نمایید.

لازم به ذکر می باشد، که در دستور این سری از کدهای مخفی آیفون  از Number  به منظور شماره تماس فرد یا مخاطبی یاد کرده می شود، که شما تمایل دارید، تا به عدم نمایش شماره آیفون تان در حین برقراری تماس با آن فرد در موبایل آیفون مورد استفاده اش بپردازید، در واقع بر اساس تنظیمات این کد شخص مورد نظر شماره شما را با No Caller ID  دریافت خواهد نمود.

  1. کدهای مخفی برای انتقال تماس به حالت انتظار در آیفون

یکی دیگر از کاربردهای کدهای مخفی آیفون انتقال تماس به حالت انتظار می باشد که با استفاده از کد مخفی خاصی قادر خواهید بود تا وضعیت انتظار تماس آیفون را فعال نمایید که به این وضعیت اصطلاحا Call Holding یا Call Waiting می گویند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال گوشی به کامپیوتر از راه دور

برای فعال کردن این قابلیت کد مخفی # 43 *را در وارد و اجرا نمایید.

جهت کسب راهنمایی های بیشتر با واحد پشتیبانی نمایندگی رسمی اپل، تماس حاصل نمایید.

  1. کدی که منجر به نمایش اختصاصی کد IMEI آیفون می شود

یکی دیگر از کدهای مخفی آیفون به نمایش IMEI اختصاصی دستگاه منجر شده، بدین منظور باید وارد بخش دایلر یا شماره‌گیر آیفون شده و کد #06# *را وارد نمایید و دکمه برقراری تماس را کلیک  نمایید، پس از چند میلی ثانیه، کد IMEI اختصاصی آیفون به نمایش در خواهد آمد.

  1. کد مربوط به یافتن شماره واسط اپراتور مورد استفاده در آیفون

شکل گیری ارسال پیامک برای یک مخاطب توسط همان پیغام ارسال شده، به یک شماره خدمات دهی منحصر به فرد می باشد، که مرتبط با اپراتور سیم کارت مورد استفاده می باشد، که در آیفون‌ های اپل با شماره‌گیری کد *#5005*7672#  و لمس گزینه برقراری تماس می‌توانید شماره واسط اپراتور دستگاه خود را ببینید.

  1. کد مرتبط با آنتن دهی سیم کارت موبایل آیفون

میزان آنتن دهی سیم کارت گوشی های مختلف با بررسی سیگنال بار یا همان نوار باریک گوشه بالایی صفحه مشخص می شود، در این میان یکی از کدهای مخفی آیفون می تواند، کیفیت آنتن دهی دستگاه را به شکل دقیق تری مشخص ساخته که برای این منظور باید کد *3001#12345#* را وارد و دکمه برقراری تماس را بزنید.

پس از زدن دکمه تماس باز شدن صفحه ای با گزینه های مختلف را خواهید دید، در اینجا انگشت خود را بر روی دکمه پاور (Power) آیفون قرار داده و کمی نگه داشته، تا نمایش اسلایدر مربوط به خاموش کردن دستگاه را دیده، بعد دکمه هوم (Home) را فشرده و نگه داشته تا به صفحه اصلی آیفون بروید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش حذف برنامه های ساعت مچی اپل

بعد به گوشه سمت راست و بالایی نمایشگر آیفون نگاه نموده تا ببینید، که یک عدد به جای سیگنال بار موبایل نمایش داده شده، که این عدد میزان کیفیت آنتن‌ دهی گوشی اپل را می گوید اگر عدد نمایان شده بین 80- و 40- باشد، آنتن ‌دهی آیفون در حد مطلوبی بوده، هر چه از 80- به سمت 40- می روید، سیگنال دهی قوی تر می شود.

در صورتی که عدد مرتبط با آنتن دهی مابین 80- الی 140- باشد، موبایل کیفیت مطلوبی در راستای قدرت آنتن دهی نداشته، بنابر این نتیجه می شود، که به صورت کلی عدد 80 حالت نرمال آنتن‌ دهی آیفون می باشد.

شناخت نمایندگی تعمیرات موبایل اپل

فعالیت نمایندگی تعمیرات موبایل اپل بازیابی صحیح انواع آیفون های مدرن و باکیفیت در کمپانی محبوب اپل بوده، که در این مرکز از سطح بالای دانش کارشناسان و تکنسین های با تجربه استفاده نموده و با به کارگیری تجهیزات تعمیراتی پیشرفته به تخصصی ترین خدمات ترمیم و تعمیر پرداخته اند.

در کارگاه های مجهز نمایندگی تعمیرات اپل آیدی، بعد از اینکه عیب یابی دقیق دستگاه معیوب انجام شد، مراحل تعمیر طبق پارامترهای استاندارد صورت می پذیرد، لازم به ذکر می باشد که ترفندها و تکنیک های نوین این مرکز سبب شکل گیری فرآیند تعمیرات در حداقل زمان و با کمترین خطای ممکن می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − شش =