نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

شماره های پاک شده در آیفون را چگونه بازیابی کنیم؟

اپلیکیشن مخاطبان (Contacts) بخش مهمی از گوشی آیفون می باشد، که از آن برای ارسال ایمیل یا فرستادن پیام متنی به دوستان برقراری تماس بهره می برید. شاید شما دارای فهرست مخاطبان طولانی باشید، یا فهرستی کوتاه را برای دسترسی آسان به مخاطبان در نظر گرفته اید، در هر دو صورت از دست دادن شماره تلفن‌های شما برای تان خوشایند نمی باشد.

گاهی شماره های پاک شده در آیفون شما متعلق به دوستان بسیار قدیمی‌تان باشد، یا گاهی متعلق به کسب و کار شما بوده که پاک شدن آن باعث درد سر برای شغل شما می شود.

با این حال جای نگرانی برای از دست رفتن مخاطبان وجود ندارد. خوشبختانه با وجود روش ‌هایی برای بازیابی شماره های پاک شده در آیفون شما می‌توانید، مخاطبانی که به صورت اتفاقی از روی گوشی تان پاک شده‌اند را مجدداً داشته باشید.

وجود 3 روش برای بازیابی شماره های پاک شده از آیفون

  1. ابتدا از یک بکاپ در iCloud می توانید، جهت بازیابی شماره تان استفاده نمایید.
  2. دومین روش  می توانید، از یک بکاپ در iTunes استفاده نمایید.
  3. در صورت موفق نشدن با این روش ‌ها، از اپلیکیشن‌های متفرقه استفاده نمایید.

بکاپ iCloud راهی برای بازیابی مخاطبان

بازیابی شماره های پاک شده در آیفون راهی آسان دارد، که همین روش می باشد ولی دارای ریسک زیادی می باشد، زیرا  با این روش همه طلاعات آیفون شما نیز پاک می شود و آن را به تنظیمات پیش فرض کارخانه باز خواهد گرداند.

در صورتی که، از قبل اجازه‌ گرفتن بکاپ به گوشی‌ تان داده اید، آیفون به ایجاد بکاپ خواهد پرداخت. برای این کار بررسی نمایید، تا که یک بکاپ موجود باشد، بعد بررسی نمایید، این بکاپ برای قبل از حذف مخاطبان از روی گوشی شما باشد. با بازیابی این بکاپ اطلاعات گوشی شما به زمانی که آن بکاپ گرفته شده باز خواهد گشت.

این مطلب را از دست ندهید   ضبط مکالمه تلفنی با آیفون

برای انجام بازیابی از این روش، مراحل زیر را اجرا نمایید:

در گوشی آیفون خود به تنظیمات رفته و بعد به  General رفته بعد مسیر زیر را دنبال کنید:

Storage & iCloud Usage < Manage Storage

فهرستی از تمام بکاپ‌ های موجود در آی کلود را خواهید دید. شما دسترسی جداگانه به فایل‌ های موجود در این بکاپ‌ها ندارید. باید به انتخاب یکی از آن ‌ها که جدیدترین بکاپ در زمان قبل از پاک شدن شماره تلفن ‌ها بوده، برای بازیابی بپردازید.

بکاپ iTunes راهی برای بازیابی مخاطبان

این روش نیز یکی دیگر از روش ها برای بازیابی شماره های پاک شده در آیفون می باشد، که ابتدا لازم است که بکاپ را از طریق iTunes ساخته باشید، که برخلاف iCloud  بکاپ آتونز در سرویس ابری ذخیره نشده و روی هارد درایو کامپیوتر شما قرار داده می شود. در صورتی که بکاپ شما از آیفون تان از طریق همین روش بوده، خبر خوب بازیابی شماره تلفن های پاک شده شما می باشد.

برای انجام بازیابی از این روش، مراحل زیر را اجرا نمایید:

  1. از طریق یک کابل USB آیفون خود را به کامپیوتر خود وصل نمایید. در زمان اتصال به صورت خودکار نرم افزار iTunes اجرا می شود.
  2. یک آیکون کوچک آیفون در سمت چپ قسمت بالای پنجره آیتونز خواهید دید، روی آن کلیک نمایید.
  3. در پنجره‌ بعدی باید به انتخاب گزینه‌ای به نام Restore iPhone بپردازید.
  4. در بین بکاپ‌ ها به انتخاب بکاپی که مربوط به پیش از پاک شدن مخاطبان می باشد، بپردازید.

نرم افزار fone راهی برای بازیابی مخاطبان

دو روش فوق به بازیابی شماره های پاک شده در آیفون می پردازد، اما به پاک کردن همه اطلاعات شما را نیز منجر خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   خالی کردن حافظه موبایل

برای اینکه اطلاعات تان پاک نشود، می توانید، از نرم افزار dr.fone  بهره ببرید. این نرم افزار بدون نیاز به حذف اطلاعات تان، فقط به بازیابی مخاطبان پاک شده می پردازد. این  نرم افزار تولید شرکت Wondershare می باشد، که مورد استفاده میلیون ‌ها کاربر در سراسر جهان می باشد.

در این روش به بکاپ ‌ها در iCloud و iTunes نیز نیازی نبوده و بازیابی داده ‌ها مستقیماً از طریق خود گوشی شما میسر می باشد.

برای انجام بازیابی از این روش، مراحل زیر را اجرا نمایید:

  • آیفون را به کامپیوتر متصل نمایید:  ابتدا باید از طریق کابل USB آیفون را به کامپیوتر خود متصل کنید. بعد به دانلود نرم افزارfone بپردازید. سپس آن را اجرا نموده و به انتخاب Data Recovery  از بین گزینه‌های منو بپردازید. در پنجره بعدی، سه گزینه در پنل کناری وجود دارد، که باید به انتخاب گزینه‌ Recover from iOS Device بپردازید.
  • آغاز اسکن: در این مرحله شما گزینه‌ های مختلفی را روی صفحه می بینید، که فقط به انتخاب Contacts پرداخته، بعد از آن در پایین و در سمت راست پنجره به انتخاب دکمه  Start Scan  بپردازید، بسته به حجم داخلی آیفون شما مرحله‌ پردازش در مدت زمان متفاوتی صورت خواهد پذیرفت. کمی صبر کنید.
  • بازیابی مخاطبان پاک شده آیفون: یک پنل پیش ‌نمایش را می بینید، که در آن نمایش مخاطبان پاک شده از آیفون تان را خواهید دید. روی گزینه‌ Contacts ضربه زده و می‌توانید به انتخاب مخاطبان مدنظر بپردازید و در انتها برای بازیابی مخاطبان در آیفون Restore to Device را بزنید، همچنین برای بازیابی مخاطبان در کامپیوتر می توانید، از گزینه مربوط به آن یعنی Recover to Computer  استفاده نمایید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری موبایل آیفون

با سه مرحله‌ ساده گفته شده در مطالب بالاتر، در عرض چند دقیقه می توانید، بازگردانی مخاطبان حذف شده، را حتی بدون نیاز به بکاپ از آیفون تان، داشته باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =