نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

تعمیر آیفون XR

از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات اپل، تعمیر آیفون XR در این مجموعه می باشد. آیفون ایکس آر از سری محصولات سال 2018 اپل می باشد که از نمایشگری با پنل IPS ساخته‌ شده و رزولوشن آن در حدود 326 پیکسل در هر اینچ است. قاب پشتی این محصول از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن ‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌ سیم برای آن فراهم شود. آیفون XR دوربینی با سنسور 12 مگاپیکسل دارد. اگرچه موضوع نداشتن دوربین دوگانه در این محصول مورد انتقاد قرار گرفته اما قابلیت اتصال به شبکه 4G، بلوتوث نسخه 5 و نسخه 12 از iOS تا حدودی از انتقادات آن می کاهد.

با وجود اینکه اپل، گوشی های زیبا و کارآمدی تولید می کند اما برخی از نقاط ضعف آنها موجب خرابی دستگاه می شود. نداشتن صفحه نمایش ضد ضربه، عدم پشتیبانی از کارت حافظه و رزولوشن پایین دوربین از نقاط ضعف آیفون XR است و ممکن است همین عوامل تعمیرات آن را به دنبال داشته باشند. تعمیر آیفون XR علاوه بر اینکه هزینه بر بوده، بسیار تخصصی نیز می باشد. درصورتی که با مشکلاتی در آیفون ایکس آر مواجه هستید می توانید با متخصصان فنی نمایندگی اپل تماس بگیرد و از آنها یاری بخواهید. در ادامه مطلب برخی از مهمترین مشکلات و تعمیرات این دستگاه را بررسی می کنیم.

شکستگی صفحه نمایش و تعمیر آیفون XR

همانطور که گفتیم اغلب گوشی های آیفون صفحه نمایش ضد ضربه ندارند و این موضوع آسیب پذیری آنها را بالا برده است. بنابراین از آنجا که هزینه تعمیر و تعویض صفحه نمایش هزینه زیادی در بر دارد، باید نهایت مراقبت را از آن به عمل آورید. با این حال برخی اتفاقات مانند افتادن گوشی، ضربه خوردن و یا ریختن مایعات روی صفحه نمایش ممکن است باعث آسیب به LCD شود و تعمیر آیفون XR را ضروری کند. در این شرایط بسته به نوع و شدت آسیب، صفحه نمایش می تواند تعمیر یا تعویض شود. صفحه نمایش آیفون از سه لایه ال سی دی، تاچ و گلس محافظ ال سی دی تشکیل شده است. اگر آسیب تنها به بخش گلس یا تاچ باشد، می تواند با تعویض آنها، مشکل صفحه نمایش را برطرف کرد. در غیر این صورت، تنها راه تعویض LCD آیفون می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   حذف ناچ از گوشی آیفون 14

تعمیر هارد آیفون XR

خرابی هارد آیفون از مشکلات شایع کاربران اپل می باشد. خاموش شدن ناگهانی آیفون XR، ریست شدن روی آرم اپل، بالا نیامدن گوشی و بروز خطای Could not Active، از نشانه های خرابی هارد آیفون است. در این شرایط شما نیاز به تعمیر آیفون XR خواهید داشت. تعمیر و تعویض هارد امری بسیار تخصصی بوده و از عهده هر تعمیرکاری بر نمی آید. در نمایندگی تعمیرات اپل با در نظر گرفتن هزینه تعویض قطعات اپل، در وهله اول تلاش می شود تا هارد دستگاه تعمیر شود.

در اینجا کارشناسان با استفاده از نرم افزارهای خاصی، از هارد بک آپ گرفته سپس اقدام به تعمیر آن خواهند کرد. درصورتی که راهی جز تعویض هارد وجود نداشته باشد، در این مجموعه یک هارد اصلی و اورجینال جایگزین هارد معیوب می شود.

تعمیر آیفون XR به دلیل خالی شدن شارژ

اگرچه خالی شدن شارژ آیفون مشکلی نیست که همیشه منجر به تعمیر شدن گوشی بیانجامد اما در بسیاری از مواقع – به ویژه اگر خالی شدن شارژ بسیار سریع و زودهنگام اتفاق بیافتد،- نیاز به تعمیر یا تعویض باطری آیفون و یا تعمیر مدار شارژ خواهد بود. چنانچه شارژ دستگاه به ندرت و زودتر از زمان های معمولی تمام شود باید مواردی مانند فعال بودن تنظیمات Push Mail، فعال بودن Location Services، فعال بودن iPhone Analytics و فعال بودن Notification را بررسی کنید.

درصورتی که آنها را غیر فعال نمایید احتمالاً مشکل دستگاه برطرف شود. اما اگر شارژ آیفون XR به سرعت خالی می شود آنگاه باید به فکر تعمیر آیفون XR باشید. در اینجا احتمالاً مشکل اصلی از باطری بوده و با تعمیر و یا تعویض آن مشکل برطرف شود. در غیر این صورت باید مدارشارژ و تغذیه دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز آی سی تغذیه را نیز تعویض کرد.

این مطلب را از دست ندهید   ساخت اپل آیدی 2017
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 6 =