نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

سیستم عامل iOS 14 یکی از جدیدترین تکنولوژی های طراحی شده توسط شرکت اپل است که اغلب روی محصولات همین شرکت مثل آیفون یا آیپدها استفاده می شود. قابلیت های ظاهری و نرم افزاری این سیستم عامل باعث شده تا در مدت زمان کوتاه فوق العاده عمل کند.

پیشرفت را می توان در تمام بخش های سیستم عامل iOS 14 از رابط کاربری گرفته تا نرم افزارهای تخصصی مشاهده کنید. در این مقاله سعی می کنیم ویژگی هایی که سبب برتری این سیستم عامل نسبت به مدل های قبلی شده را مورد بررسی قرار می دهیم.

App Library در سیستم عامل  iOS 14

سیستم عامل iOS 14 دارای یک بخش به نام App Library است که کلیه برنامه های دستگاه را مدیریت و کنترل می کند. با استفاده از این نرم افزار کاربردی برنامه های شما به طور اتوماتیک مرتب شده و دیگر صفحه اصلی گوشی یا آیپد شما را اشغال نمی کنند.

افزودن ویجت های جدید به صفحه اصلی

ویژگی دیگر سیستم عامل iOS 14، افزودن ویجت یا ابزارک های جدید به صفحه اصلی دستگاه است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی ابزارهای مورد نیاز خود را به صفحه اصلی آیفون یا آیپدتان اضافه کنید. ابزارک های جدید ویژگی های جذابی داشته و در ابعاد مختلفی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

در صورتی که از ابزارک خود در بخش خاصی از صفحه استفاده می کنید، برنامه های آن را می توانید به صورت خودکار جابجا کرده و فضای کافی در اختیار ابزار خود قرار دهید. همچنین برای مشاهده کلیه برنامه ها می توانید وارد بخش گالری ابزارک خود شوید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ورود به حالت DFU

استفاده از ویژگی نمایش تصویر در تصویر

سیستم عامل iOS 14 از قابلیت نمایش تصویر در تصویر پشتیبانی می کند. با استفاده از این ویژگی می توانید همزمان چندین کار روی صفحه نمایش دستگاه انجام دهید. همچنین هنگام فعالیت کل صفحه نمایش شما نشان داده می شود.

نرم افزار ترجمه آنلاین در سیستم عامل iOS 14

سیستم عامل iOS 14 مجهز به یک نرم افزار ترجمه آنلاین  است که به صورت آفلاین کار کرده و اصولا برای مکالمات طراحی شده است. برای استفاده از این نرم افزار کافیست روی آیکون میکروفون آن ضربه زده تا فرایند ترجمه آغاز شود. نرم افزار ترجمه آنلاین از 11 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند.

نکته جالب توجه اینکه سیستم عامل iOS 14 امکان دسترسی به برنامه بدون نیاز به دانلود نسخه کامل نرم افزار را برای کاربر فراهم می کند.

قابلیت imessage

شرکت اپل در طراحی نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی iOS 14 به بخش پیام رسانی اختصاصی آن توجه ویژه ای کرده است. در این بروزرسانی ها بخش های جدیدی اضافه شده اند که مهم ترین آن ها in-line replies و منشن چت های گروهی است. همچنین شما می توانید به راحتی پیام های مورد نظرتان را بالای صفحه سنجاق کنید.

تنظیم صدای هدفون

برای تنظیم صدای هدفون با توجه به محیط می توانید صدای پخش کننده موسیقی را به طور لحظه ای و با استفاده از بخش کنترل سیستم عامل اندازه گیری کند.

این ویژگی دقیقا مثل برنامه Apple Watch Noise عمل کرده و صدای محیط را اندازه می گیرد.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با سبک عکاسی در گوشی آیفون

امکان پرداخت با استفاده از QR در سیستم عامل iOS 14

شرکت اپل برای سهولت کاربران خود در پرداخت های آنلاینشان در نسخه جدید سیستم عامل خود از یک کد QR استفاده کرده است. با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند به راحتی و تنها با استفاده از دوربین گوشی خود بارکد را اسکن کرده و هزینه های خود را پرداخت کنند.

شناسایی رمزهای در معرض خطر

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در چندین سایت از یک گذرواژه ثابت استفاده می کنید، اطلاعات شما در معرض هک قرار دارد. ویژگی کاربردی iCloud keychain هنگام خطر به شما هشدار می دهد. سیستم عامل iOS 14 مجموعه ای از تنظیمات امنیتی پیشرفته را در اختیار شما قرار داده و هشدارهای لازم را به شما می دهد.

گوشی های سازگار با سیستم عامل iOS 14

گوشی های هوشمند سازگار با سیستم عامل iOS 14 عبارتند از:

سری پرو و پرومکس 11 اپل

آیفون 8 و 8 پلاس اپل

نسل اول و دوم گوشی های آیفون SE

نسل 7 آیپاد اپل

سیستم عامل iOS 14 جدیدترین فناوری معرفی شده توسط شرکت اپل است که در این مقاله برخی از ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دادیم. برای آشنایی بیشتر با سیستم عامل آی او اس و مزایای استفاده از آن ها می توانید به مقاله ” ویژگی های جذاب و فوق العاده سیستم عامل مک او اس ” مراجعه کنید.

مقالات مرتبط:

ضد عفونی کردن موبایل اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =